فرمانده انتظامی شهرستان ایوان خبر داد;

پلمب ۳۱ واحد صنفی متخلف در ایوان

سرهنگ عالی پور از پلمب ۳۱ واحد صنفی متخلف در شهرستان ایوان خبر داد.

پلمب ۳۱ واحد صنفی متخلف در ایوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در راستای اجرای طرح‌های مختلف ارتقا امنیت اجتماعی و انتظامی و در جهت حفظ سلامت آحاد جامعه و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او با بیان اینکه این طرح با هماهنگی دادستان و همکاری شبکه بهداشت ، اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف اجرا شد ، افزود: از ابتدای امسال تا کنون از ۴۲۸ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در این بازدید‌ها از ۸۶ واحد صنفی نسبت به عدم رعایت قوانین ، گران فروشی و عدم رعایت موازین بهداشتی تعهد اخذ شد .

عالی پور اظهار کرد: طی بازدید‌های به عمل آمده ، به ۳۷ واحد صنفی تذکر داده شد و ۳۱ واحد صنفی شامل آرایشگاه ، نانوایی ، سفره خانه سنتی و قلیان سرا ، قصابی ، اغذیه فروشی و غیره نیز به علت تخلفات صنفی و عدم رعایت موازین بهداشتی، پلمب گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان مطرح کرد: حفظ سلامت و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در این راستا با صنوفی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازد برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.