ترامپ: اگر می‌خواهید فقیرتر شوید به جو بایدن رای دهید

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی توئیتری مجددا به تهییج افکار عمومی این کشور علیه رقیب دموکرات خود پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت اگر می‌خواهید طرح حساب مالیاتی تان و سهام‌ها که اکنون به بالاترین سطح نزدیک شده است، از بین بروند به دموکرات‌های هیچ کاره چپگرا‌های افراطی و جو بایدن فاسد رای دهید، افزایش هنگفت مالیات، آن‌ها سریع شما را خیلی فقیرتر می‌کنند.

چندی پیش هم جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با اشاره به شیوع فاجعه بار کرونا تصریح کرد که ترامپ عامل وضع کنونی و به خطر افتادن کشور است.

جنگ لفظی میان جو بایدن و دونالد ترامپ که به بهانه شیوع کرونا و صدرنشینی ایالات متحده در جدول تعداد بیماران و کشته‌های آن در جهان بالا گرفته است، پیش‌بینی می‌شود با نزدیک شدن به زمان آغاز رقابت‌های انتخاباتی داغ‌تر از همیشه دنبال شود.

با شیوع فاجعه بار ویروس کرونا و ناتوانی دولت ترامپ در مقابله با آن، انتقاد‌ها از عملکرد او به شدت افزایش یافته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرد
۰۰:۱۷ ۱۸ تير ۱۳۹۹
کاش ترامپ دوباره رییس جمهور شه چون ی ترسو و جنگ طلب نیس بعدی از کجا معلوم شاید ی رییس جمهور جنگ طلب شه بدبخت میشیم!!
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۴۲ ۱۷ تير ۱۳۹۹
ای احمق درجه یک از تو احمق تر هم هست؟
خودت با زبان بی زبانی اعلام میکنی که برای سیاستمداران و هیئت حاکمه آمریکا همان یک درصد سرمایه داران مهم هستند که خودت یکی از این افراد هستی و جان شهروندان آمریکائی چه سفیدباشند و چه سیاه کشته شدن آنها در کف خیابان و یا ویروس کرونا کوید19 برای شما یک در صد که اغلب هم نژادپرست و موافق تبعیض نژادی و تبعیض طبقاتی هستید هیچ اهمیتی ندارد؟ باز حماقت تو ناشی از این است که با همین مرام و بینش راه افتاده ای که برای انتخابات آینده آمریکا از خودت تبلیغات کنی هیچ فکر نکرده ای که مردم آمریکا ذی شعورند؟
آخرین اخبار