در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور

کارشناس هواشناسی گفت: طی روز‌های سه شنبه تا جمعه افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش بینی می‌شود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار بارش باران در برخی نقاط خبر داد و گفت: امشب در استان مازندران، شمال استان تهران، البرز، قزوین، سمنان، ارتفاعات کردستان، ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات کرمان جنوبی، جنوب یزد، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات استان‌های مازندران، تهران، البرز، سمنان، کردستان، ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات کرمان، جنوب یزد، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

گودرزی ادامه داد: روز پنجشنبه در ارتفاعات شمال غرب و روز جمعه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، طی ۲ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل و وزش باد شدید و گرد و خاک رخ خواهد داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دما در برخی نقاط خبر داد و گفت: طی روز‌های سه شنبه تا جمعه افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران بارانی ‌می شود

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان تهران نیمه ابری گاهی ابری همراه با رگبار و رعد و برق است.

گودرزی در پایان بیشینه دمای امروز پایتخت را ۳۳ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: تا پایان هفته نوسان دمایی قابل ملاحظه نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار