رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ؛

پذیرش بیمار در بیمارستان امیرالمؤمنین قم آغاز شد

قدیر گفت: بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) آماده فعالیت و ارائه خدمت به مردم قم است و روند پذیرش بیمار از امروز در این بیمارستان آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ،با بیان اینکه بیمارستان‌ها قبل از افتتاح کامل باید مورد ارزیابی قرار گیرند گفت: از امروز بیمارستان امیرالمومنین (ع) قبل از راه اندازی کامل در مرحله‌ی پیش راه اندازی قرار می‌گیرد تا بیمارستان کاملاً مورد ارزیابی قرار بگیرد و مسائل و مشکلات آن شناسایی شود.

قدیر با اشاره به اینکه این بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی است ادامه داد: از فردا روند پذیرش بیمار در این بیمارستان در طبقه‌های ۴ و ۵ که بخش‌های داخلی هستند شروع خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم درباره علت تأخیر در بهره برداری بیمارستان امیرالمومنین (ع) گفت: هنوز زمان مشخصی را برای گشایش این بیمارستان معین نکرده‌ایم و بیمارستان‌ها باید قبل از راه اندازی مسائل ایمنی و استاندارد‌های خاص داشته باشند که رعایت آن الزامی است.

قدیر  در ادامه تاکید کرد: ما از مسئولان داخلی و تأسیسات دانشگاه خواستیم که استاندارد‌ها به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد و بیشتر اقدامات عمرانی انجام شود، مسائل ایمنی در آن رعایت شده باشد و تاییدیه‌های لازم برای مجموعه گرفته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه یکی دیگر از دلایل تأخیر در بهره برداری از این بیمارستان را شیوع کرونا بیان کرد و گفت: تعطیلی‌های ناشی از کرونا و تهیه کردن تجهیزات مورد نیاز، شروع کار فعالیت این بیمارستان به تأخیر انداخت.

بیمارستان امیرالمومنین (ع) در ۶ طبقه با ۲۲۰ تخت بیمارستانی فعال جزو بیمارستان‌های عمومی محسوب می‌شود که تمام بخش‌های درمانی را دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار