بازگشایی کتابخانه عمومی اشراق دلیجان

کتابخانه عمومی اشراق شهر دلیجان با حضورمسئولان استانی بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در مراسمی با حضورمسئولان استانی و شهرستانی کتابخانه عمومی اشراق شهر دلیجان بازگشایی شد.

کتابخانه عمومی اشراق دلیجان، پس از بازسازی کامل و نوسازی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پذیرای علاقه‌مندان و کتابخوانان شده است.

مهدی ثامنی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در حاشیه مراسم بازگشایی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ازآمادگی کلیه کتابخانه‌های استان برای پذیرش کتابخوان‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خبرداد.

سجادی مدیرکل دفتراجتماعی استانداری هم بانتقاد ازپایین بودن سرانه مطالعه درجامعه ازعزم جدی مجموعه مدیریتی استان مرکزی برای بهبود آمار مطالعه خبرداد.

  نمایش "مجموعه نان" در دلیجان

فرماندار دلیجان و مدیرکل دفتراموراجتماعی استانداری مرکزی همچنین از نمایشگاه نمایش "مجموعه نان" در دلیجان دیدن کردند.

آثارهنری سمیه بیگی نقاش دلیجانی با عنوان "مجموعه نان " تا ۲۲ تیرماه  همه روزه از ساعت ۱۳ تا ۲۰ تیر درنگارخانه موعدشهر دلیجان منتظر قدوم هنر دوستان و برای بازدید علاقمندان دایر است.

سمیه بیکی از هنرمندان شهرستان دلیجان و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته هنر‌های تجسمی است که آثار "مجموعه نان " را با سبک آبستره یا انتزاعی به تصویر کشیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.