گسترش فرهنگ استکبار ستیزی با اقدامات نفتکش های ایرانی

مدیر شعبه بوشهر کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، حماسه غرور‌آفرین کشتی تانکر پتونیا را زمینه‌ساز گسترش فرهنگ استکبارستیزی دانست.

گسترش فرهنگ استکبار ستیزی با اقدامات نفتکش های ایرانی به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر شعبه کشتیرانی در بوشهر و هیئت همراه به نمایندگی از سوی مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از کشتی تانکر "پتونیا" که به تازگی از سفر حمل محموله نفتی به کشور ونزوئلا برگشته بود، در اسکله شماره یک بندر بوشهر استقبال کردند.

در این مراسم که جمعی از مسئولان شرکت پخش فرآورده های نفتی، سازمان بنادر و دریانوردی، معاونت سیاسی فرمانداری شهرستان بوشهر و مسئولان دریابانی نیز حضور داشتند، تقدیر از عملکرد فرمانده و کارکنان کشتی تانکر "پتونیا" تقدیر و تشکر شد.

مدیر شعبه بوشهر کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن بیان اهمیت این حماسه غرور‌آفرین از فرمانده و کارکنان کشتی تقدیر و تشکر کرد و این سفر را زمینه‌ساز گسترش فرهنگ استکبارستیزی دانست.

او  تأکید کرد: گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اتکا بر نیروهای متخصص و ایرانی خود همواره در خط مقدم مبارزه با تحریم‌های یک‌جانبه قرار داشته است و از اقدام مقامات کشوری و لشکری در تقدیر از دریادلان کشتی پتونیا تشکر کرد و حضورشان را باعث دلگرمی دانست.


بیشتر بخوانید


در ادامه این مراسم فرمانده کشتی تانکر "پتونیا" نیز ضمن تشکر از حضور مسئولان با اشاره به حساسیت بالای فعالیت دریانوردان گفت:  تنها راه موفقیت و تحقق اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایران  روحیه جهادی و مقابله با تحریم های ظالمانه استکبار جهانی است.

در پایان این مراسم  لوح تقدیر به همراه حلقه‌های گل به فرمانده و کارکنان کشتی تانکر پتونیا تقدیم شد.

گفتنی است، مقرر شده بود مراسم استقبال از فرماندهان و کارکنان کشتی تانکر با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور و کشتیرانی در بندرعباس برگزار شود که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و در جهت حفظ سلامت پرسنل به فرصت مناسب دیگری با حضور کارکنان هر دو کشتی تانکر اعزامی موکول شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار