واکسیناسیون بیش از سه میلیون دام در استان کرمانشاه

مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه با اشاره به اهتمام این نهاد در تحقق شعار جهش تولید گفت: بیش از سه میلیون و ۷۲ هزار راس دام استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری تاکنون واکسیناسیون شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  امید حاج محمدی سه شنبه در همایش جهش تولید در دامپزشکی و تشکیل شورای ذبح دام که در سرسرای جلسات دامپزشکی استان  کرمانشاه برگزار شد، گفت: در حوزه واکسیناسیون دام با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار و شیوع بیماری کرونا، اقدامات خوبی انجام شده است.

او بیان  کرد: از ابتدای سال جاری در بخش دولتی ۹۱۰ هزار و ۹۸۴ راس دام و در بخش خصوصی نیز بالغ بر ۲ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۱۶۹ راس انواع واکسیناسیون دام در مقابله با بیماری‌های دامی در استان انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه در حوزه بهداشت شهری عملکرد واحد‌های نظارتی دامپزشکی استان کرمانشاه بسیار جدی و در خور توجه بوده است، افزود: با متخلفان بهداشتی به جد و قاطع برخورد می‌شود و در این راستا با هیچ کسی مماشات نداریم، همچنین حوزه سلامت موادغذایی یکی از اولیت‌های ما در دامپزشکی است.

حاج محمدی ادامه داد: با توجه به اهمیت پروژه‌های عمرانی دامپزشکی در حوزه ابنیه و ساختمان با همت و تلاش تیم مدیریت این بخش و نیز جذب اعتبارات مالی توانسته ایم اقدامات خوب و شایسته‌ای را انجام دهیم.

او با تاکید بر اینکه در دامپزشکی سه خط قرمز داریم و برای ما رعایت آن‌ها حایز اهمیت است، بیان کرد: صدور پروانه‌ها و حفظ حریم‌ها که بایست با دقت و اولویت تولید انجام بشود، قرنطینه و حمل فرآورده‌های خام دامی که این مورد نیز دارای حساسیت است و تلاش می‌کنیم ضمن حمایت از تولیدکنندگان قوانین را به صورت قاطع و کامل رعایت کنیم و نیز در بخش صورت جلسه‌ها که می‌بایست با دقت و انجام کارشناسی‌های دقیق اقدام به امضا شوند و اولویت آموزش لازم و اشراف کارشناسان است.

مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه تاکید کرد: سازمان دامپزشکی یک نهاد تخصصی و علمی است که در کنار خدمت رسانی به مردم در راستای تحقق شعار جهش تولید گام بر می‌داریم و این مجموعه جزو معدود نهاد‌هایی است، که علاوه بر امور نظارتی امور عملیاتی را نیز به ویژه در دامپزشکی استان کرمانشاه با حجم بالا انجام می‌دهد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار