سمند ۳ ستاره شد

مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: در تازه‌ترین ارزشیابی خودرو‌های ساخت داخل کشور در خردادماه امسال توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران محصول سمند موفق به کسب سه ستاره استاندارد کیفی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حاجی زاد منصور مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: در تازه‌ترین ارزشیابی خودرو‌های ساخت داخل کشور در خردادماه  امسال  توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول سمند با ارتقای سطح کیفی و اخذ نمره کیفی مطلوب موفق به کسب سه ستاره استاندارد کیفی شده است.

حاجی زاد منصور گفت: با اضافه شدن سمند به جرگه محصول با کیفیت مطلوب، هم‌اکنون تمامی محصولات شرکت ایران خودرو تبریز دارای سه ستاره کیفیت است که این دستاورد مهم مرهون تلاش بی‌وقفه و موثر مدیران و کارکنان خدوم این مجموعه صنعتی است.

او با اشاره به اینکه ایران خودرو تبریز تنها مجموعه صنعتی ایران خودرو در تولید سمند در کشور است، گفت: سورن پلاس یک محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو با تغییرات ظاهری متنوع است که تولید ویژه این محصول پایان یافته و منتظر تایید و اخذ مجوز‌های لازم جهت تولید انبوه در سایت تبریز هستیم.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز  گفت: در شش ماهه دوم سال جاری ۲۰۰۰ دستگاه از این محصول در ایران خودرو تبریز تولید و تجاری‌سازی می‌شود.

در حال حاضر تمامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو دارای دو ستاره کیفیت و بالاتر از آن هستند و محصول تک ستاره در سبد محصولات ایران خودرو وجود ندارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار