استاندار کرمانشاه؛

باید بر اساس قانون با مقصران حادثه معدن گیلانغرب برخورد شود

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه موضوع گاز گرفتگی معدن چیان گیلانغرب به خوبی مدیریت شد، گفت: بازرسی باید به موضوع این حادثه ورود و با مقصران آن برخورد کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  هوشنگ بازوند روز سه‌شنبه در نشست شورای معادن استان در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه، با اشاره به فوت یکی از معدن‌چیان در حادثه گاز گرفتگی معدن گیلانغرب، گفت: بخش خصوصی و دولتی باید موضوع ایمنی معادن را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند تا دیگر شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.

او افزود: با ورود به موقع نیرو‌های امدادی و فرماندار گیلانغرب به موضوع این حادثه به خوبی مدیریت شد در حالی که می‌توانست تبدیل به یک بحران جدی برای استان شود.

استاندار کرمانشاه یکی از مصوبات نشست امروز را ورود بازرسی به موضوع حادثه معدن گیلانغرب عنوان کرد و گفت: باید بر اساس قانون با مقصران این حادثه برخورد شود.

بازوند با انتقاد از اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر در این حادثه اظهار داشت: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، اطلاعات نادرستی در رابطه با این حادثه به صدا و سیما می‌داد در حالی که در این حادثه به هیچ عنوان ریزش رخ نداده بود، اوعنوان می‌کرد هفت نفر زیر آوار هستند و این موضوع برای ما حاشیه ساز شد.


فعال کردن معادن گرفتار کاغذبازی‌های اداری شده است

 

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از این نشست با باین اینکه فعال کردن معادن گرفتار کاغذبازی‌های اداری شده است، گفت: کاغذ بازی‌های اداری مانعی اصلی پیش روی جهش تولید در استان کرمانشاه محسوب می‌شود.

بازوند بر استفاده کامل از ظرفیت معادن تاکید کرد و افزود: این انتظار وجود دارد که در سال جهش تولید از ظرفیت معادن به خوبی استفاده کنیم.

او با تاکید بر اینکه سازمان صمت با حمایت شورای معادن استان باید نسبت به فعال کردن معادن از هیچ کوششی دریغ نکنند، گفت: باتوجه به مشکل بیکاری در کرمانشاه، فعال کردن معادن می‌تواند در برطرف کردن این معضل تاثیر گذار باشد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار