صدور ۱۱ موافقت اصولی صنایع تبدیلی و تکمیلی خراسان شمالی

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از صدور ۱۱ فقره موافقت اصولی برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در سه ماهه نخست امسال خبر داد .

صدور ۱۱ موافقت اصولی صنایع تبدیلی و تکمیلی خراسان شمالیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید عباس آقامیری مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت : این طرح‌ها در زمینه بسته بندی حبوبات و غلات و خشکبار، فرآورده‌های لبنی، کنسانتره خوراک دام، کشمش، خوراک آماده آبزیان، شوریجات و ترشیجات و خیارشور، بسته بندی انواع سبزیجات و صیفی جات و حبوبات، سردخانه، پنبه پاک کنی و بسته بندی دمنوش گیاهی است.


بیشتر بخوانید


آقامیری همچنین گفت : در این مدت یک فقره پروانه بهره برداری صادر شد که طرح بستنی سنتی ایرانی با ظرفیت ۴۹۰ تن و جذب مواد ۳۵۰ تن، سرمایه گذاری ۳۵۰۰۰ میلیون ریال و اشتغال ۱۲ نفر در شهرستان مانه و سملقان است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: در سه ماهه نخست سال همچنین دو فقره جواز تاسیس با مشخصات طرح فراورده‌های لبنی با ظرفیت ۱۷۲۰ تن و جذب مواد ۱۸۰۵ تن با سرمایه گذاری ۳۵ هزار  میلیون ریال و اشتغال ۱۰ نفر درشیروان و طرح انواع سبزیجات و صیفی جات و بسته بندی خشکبار و حبوبات و ادویه با ظرفیت ۲۱۰ تن و جذب مواد ۳۸۰ تن با سرمایه گذاری  ۱۵ هزار  میلیون ریال و اشتغال ۱۰ نفر در شیروان صادر شد.

آقا میری معرفی شرکت فرآورده‌های لبنی سپاس فاروج به بانک صادرات برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال و معرفی شرکت مزرعه سبز خرم رب گوجه فرنگی شهرستان فاروج به بانک صادرات برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد. 

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.