شرکت ۱۱۰ دانش آموزان کردستانی در مرحله دوم المپیاد‌های علمی

نامدار گفت: ۱۱۰ دانش آموزان کردستانی در مرحله دوم المپیاد‌های علمی سال تحصیلی ۹۸-۹۹ شرکگت کردند.

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: مرحله دوم المپیاد‌های علمی سال تحصیلی ۹۸-۹۹ از روز جمعه ۲۰ تیر شروع و تا تاریخ ۲۶ تیرماه ادامه خواهد یافت.

نامدار افزود: مرحله دوم المپیاد‌های علمی در ۱۲ رشته مختلف با شرکت ۱۱۰ نفر از دانش آموزان استان در آزمایشگاه تیزهوشان آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه المپیاد‌های علمی مهم‌ترین شاخص‌های علمی در آموزش و پرورش محسوب می‌شود؛ گفت: استان کردستان از نظر جایگاه علمی در این المپیادها، جایگاه خیلی خوبی دارد و ما در المپیاد نانو سه سال متوالی رتبه اول کشوری را کسب کرده ایم.

نامدار از برگزاری المپیاد‌های نانو، زیست فناوری و المپیاد سلول‌های بنیادین در تابستان امسال خبر داد و گقت: دانش آموزان ما در این المپیاد‌ها آمادگی لازم را برای رقابت کشوری دارا می‌باشند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در ادامه بر فراهم آوردن مقدمات حضور به موقع داوطلبان در محل برگزاری، نظارت بر حسن انجام و تامین امنیت آزمون‌ها تاکید کرد.

او با اشاره به شرایط کرونایی در جامعه، گفت: موضوع بهداشت و سلامت دانش آموزان در اولویت اول آموزش و پرورش قرار دارد و توصیه ما رعایت مسائل بهداشتی است.

نامدار در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبین المپیاد‌های علمی، گفت: این آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.