کشف ۶۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۶۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال تاکنون دراستان خبر داد.

کشف ۶۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در همدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در قرارگاه مقابله با قاچاق کالا استان گفت: در عملیات‌های پلیس طی ۳ ماهه اول امسال  ۶۳۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد که این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۱۸ درصد افزایش داشته است.

او افزود: امروزه کشور نیازمند فعالیت‌های اقتصادی سالم، اشتغال زایی و سرمایه گذاری مطمئن است و این مهم نیازمند شرایط و فضایی است که در آن سرمایه گذاری، تولید و تجارت از صحت و سلامت منیت و آرامش داشته باشیم.

سردار کامرانی صالح با اشاره به برنامه ریزی‌های کلان و گسترده در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با قاچاق که به طور مستمر و منظم جلسات آن برگزارمی شود اظهار داشت: در سال‌های اخیر برخورد پلیس با سودجویان این حوزه تشدید شده است.

سردار کامرانی صالح از تقویت ایستگاه‌های بازرسی پلیس در محور‌های مواصلاتی با هدف تشدید برخورد با قاچاق کالا خبر داد و تاکید کرد: به عموم مردم اطمینان خاطر می‌دهیم از هیچ تلاشی برای مبارزه با عاملان ناامنی اقتصادی دریغ نمی‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با هشدار به فرصت طلبان و سودجویانی که با اقدامات و رفتار مجرمانه خود امنیت اقتصادی را به مخاطره می‌اندازند از عموم مردم خواست هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.