بسته اخبار حوادث امروز ۱۷ تیرماه سال ۹۹؛

دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای در محمودآباد / توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در گلوگاه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۷ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۱۷ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان حرفه‌ای در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسین زاده گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با اجرای طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی متهمان را دستگیر کردند.

او با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان، افزود: این افراد ضمن اعتراف به ۱۷ فقره سرقت منزل، سیم برق و اماکن خصوصی در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف چوب قاچاق در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق و فرآورده‌های جنگلی و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی محصولات جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ ا این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی‌های همه جانبه ماموران متهم را در حین حمل چوب‌های جنگلی با یک خودروی وانت پراید در یکی از مناطق جنگلی دستگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده از کشف یک تن چوب قاچاق در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده نیز به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

دستگیری سارق سیم و کابل برق در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع برق در شهر رستمکلا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه، سارق در مخفیگاهش دستگیر شد.

او افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع در شهر رستمکلا و امیرآباد بهشهر اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۴ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۳ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۴ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و ۲ کیلو و ۳۸۰ گرم انواع مواد مخدر از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: در ادامه اجرای این عملیات، ۱۶ موتور سیکلت و ۲۷ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۷ فقره سرقت در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمدی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی بعمل آمده به ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اقرار کرد.

دستگیری ۲ سارق اماکن عمومی در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن و معابرعمومی در سطح شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی ۲ سارق حرفه‌ای را در این ارتباط شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان این که متهمان در بازجویی‌ها به ۹ فقره سرقت اماکن و معابر در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند، گفت: این ۲ سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار