شناسایی سارقان پرسه زن لوازم خودرو در عباس آباد/ متهم سوم پرونده تحت تعقیب پلیس

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک سارق لوازم خودرو و یک مالخر اموال سرقتی با کشف ۱۵۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: پانزدهم خرداد ماه امسال پرونده‌ای مبنی بر دستگیری یک نفر مظنون به سرقت داخل خودرو در کلانتری ۱۰۴ عباس آباد تشکیل و به دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران افزود: گزارش اولیه کلانتری حکایت از آن داشت، ماموران گشت کلانتری حین انجام ماموریت و گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید با سه سرنشین مظنون می‌شوند که با نزدیک شدن خودروی پلیس راننده و سرنشینان پراید از محل متواری و با شلیک تیر هوایی، راننده آن به اسم اصغر دستگیر می‌شود و اموالی شامل یک دستگاه لب تاپ، سنگ فرز و سه حلقه لاستیک از داخل خودروی پراید کشف می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اصغر در تحقیقات پلیسی اظهار داشت، ۳ حلقه لاستیک را از متهم متواری به اسم رسول خریدم و او نیز این لاستیک‌ها را سرقت کرده بود و در شب دستگیری برای فروش نزد من آورد و دیگر اموال نیز برای همدستش به نام مجید می‌باشد.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی، بدست آمد که رسول از سارقان سابقه دار وحرفه‌ای در زمینه سرقت می‌باشد، ادامه داد: کارآگاهان با تلاش مستمر موفق به شناسایی صاحب اموال مسروقه شدند و مشخص شد سرقت‌ها توسط دو سارق متواری صورت گرفته است و دارای پرونده مطروحه در کلانتری ۱۰۶ نامجو می‌باشد.

سرهنگ دستخال افزود: شاکی با حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی اظهار کرد، سارقان با تخریب درب منزلش اموالی شامل لب تاپ، سنگ فرز و گوشی او را سرقت کرده اند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه مخفیگاه رسول شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر شد، گفت: متهم در پلیس آگاهی به ۱۵۰ فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت منزل با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: با توجه به شناسایی محل‌های سرقت، تاکنون ۹۵ تن از مال باختگان شناسایی و برای ادامه شکایت به دادسرا اعزام شدند و اقدامات در راستای کشف مابقی اموال و دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار