نورشرق: نمایندگان حقوقی باشگاه‌ها قرارداد بازیکنان را امضاء کنند

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درباره بحث‌های مختلف قرارداد بازیکنان و مربیان صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال  اظهار داشت: از لحاظ شخصیت حقوقی باشگاه‌ها، فدراسیون دخالت مستقیم ندارد، اما به عنوان خطوط راهنما بار‌ها گفته شده باشگاه‌ها برای قرارداد خارجی صرف نظر از بعد فنی، باید به مسائل مالی هم توجه کنند.

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ادامه داد: پرداخت‌ها باید در زمان خودش انجام شود و فیفا نسبت به این مسأله به شدت حساس است. وقتی ما پیش‌بینی مالی نداریم چرا باید با مربی و بازیکن خارجی قرارداد ببندیم. پنجره نقل و انتقالات یک بعد قضیه است و احکام پی در پی که برای فوتبال ایران صادر می‌شود یک بحث دیگر محسوب می‌شود. اینجا جای خالی هیئت مدیره و مجامع باشگاه‌ها را می‌بینم که وقتی توان مالی نداریم چرا این اتفاقات می‌افتد.


بیشتر بخوانید

نورشرق ادامه داد: تحریم‌ها یک بحث است، اما صرف نظر از تحریم‌ها باید ببینیم در حوزه مالی باشگاه چقدر پیش‌بینی شده است. چه دلیلی دارد که مربی یا بازیکن خارجی بیاوریم تا ۲ پله صعود کنیم یا رضایت هواداران را جلب کنیمو. این کار باشگاه را با یک مشکل بزرگ مواجه می‌کند.

او در پایان اظهار داشت: خواهش می‌کنم پس از اینکه باشگاه‌ها، بازیکن یا مربی را انتخاب کردند، اجازه بدهند کارشناسان حقوقی و نمایندگان حقوقی باشگاه قرارداد را امضا کنند و پیش‌نویس نهایی قرارداد را حتما به عنوان خط قرمز در نظر بگیرند و از آن تخطی نکنند. نباید به هر قیمتی قرارداد ببندیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار