مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: نیاز جوانان به تفریحات سالم خصوصا فعالیت‌های ورزشی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ، توسعه فضا‌های ورزشی در شهرستان کرمانشاه را با توجه به استعداد و ظرفیت بالای جوانان ضروری دانست.

اماکن و فضا‌های ورزشی باید به صورت متوازن در شهر توسعه یابد


او عنوان کرد: نیاز جوانان به تفریحات سالم خصوصا فعالیت‌های ورزشی باید مورد توجه قرار گیرد و در این خصوص با توسعه متوازن اماکن و فضا‌های ورزشی در شهر و مناطق تابعه می‌توان از شیوع آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد جلوگیری کرد.

صابر رحیمی بیان کرد :  ورزشی در افزایش  نشاط و شادابی و ارتقای سلامت جامعه  نقش بسیار مهمی دارد زندگی ماشینی، آپارتمان نشینی، کم تحرکی و سستی به خاطر بازی های رایانه ای باعث شده سلامت نسل آینده با تهدید مواجه شود.

او ادامه داد: باید نسل های جوان را با فرهنگ سازی به سمت ورزش سوق دهیم چراکه اگر جوانان با ورزش عجین شوند از آسیب های اجتماعی در امان خواهند بود و باید همگانی شدن ورزش  تلاش کنیم تا همه اقشار بتوانند از این فرصت بهره مند شوند.

صابر رحیمی  از پست دوومیدانی در حال احداث و سالن‌های چند منظوره (بسکتبال، فوتسال، والیبال، هندبال) سنگ نوردی، سپک تاکرا، کشتی، وزنه برداری، کاراته، رزمی و زمین چمن فوتبال، مجموعه ورزشی کوثر ویژه بانوان بازدید کرد و  وضیعت این مجموعه را از نزدیک مورد بررسی قراردادند گفت: پس از عادی شدن شهر از ویروس کرونا شاهد حضور بانوان باشیم.
اماکن و فضا‌های ورزشی باید به صورت متوازن در شهر توسعه یابد

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.