مدیر کل بازرسی استانداری خراسان شمالی :

آغاز تشدید نظارت‌ها بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی

مدیرکل بازرسی استانداری خراسان شمالی از آغاز تشدید نظارت‌ها بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،    مهدی کرامتی  مدیرکل بازرسی استانداری خراسان شمالی گفت : با توجه به تغییر  شرایط شیوع بیماری کرونا در استان،کمیته نظارت عالی بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل شد.

کرامتی افزود: علی رغم طرح پیشنهاد تعطیلی اصناف در ستاد استانی کرونا، تاکید استاندار بر فعال بودن اصناف و تشدید نظارت‌ها و برخورد با متخلفان است.


بیشتر بخوانید 


او از برگزاری دوره‌های آموزشی برای اتحادیه‌ها توسط دانشگاه علوم پزشکی جهت افزایش توان نظارتی خبر داد و افزود : در شهرستان‌ها نیز کمیته متناظر تشکیل و در روز‌های آینده نیز سامانه پیامکی در اختیار مردم برای ارسال گزارش تخلفات قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بازرسی استانداری خراسان شمالی با تاکید دوباره بر برخورد قاطع با متخلفان، مطرح کرد : نظارت‌ها بر برخی از اماکن مانند تالار‌ها که محل تجمع مردم است،شدید‌تر خواهد بود و در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و آسیب رساندن به سلامتی مردم پلمب خواهند شد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.