فرمانده پلیس ولسوالی «ده یک» غزنی در یک انفجار جان باخت

منابع محلی در ولایت غزنی اعلام کردند که حبیب‌الله، فرمانده پلیس ولسوالی ده یک این ولایت بر اثر انفجار ماین کنار جاده ای جان خود را از دست داده است.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، منابع محلی در ولایت غزنی اعلام کردند که حبیب‌الله، فرمانده پلیس ولسوالی ده یک این ولایت بر اثر انفجار ماین کنار جاده ای جان خود را از دست داده است.

واحدالله جمعه زاده، سخنگوی والی غزنی گفت: حوالی ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح امروز (چهارشنبه ۱۸ سرطان/ تیر) جنگجویان گروه طالبان بر چند پاسگاه امنیتی در ولسوالی ده‌یک حمله کردند.

جمعه‌زاده افزود که فرمانده حبیب‌الله و تعدادی از نیروهای پلیس در حالی که برای مهار جنگ به منطقه درگیری در حرکت بود، موتر حامل شان در مسیر راه با ماین کنار جاده‌ای برخورد کرده است.

به گفته وی، در این رویداد فرمانده حبیب‌الله و دو افسر دیگر پلیس کشته شده اند. جمعه‌زاده تاکید کرد که در این رویداد به فرد دیگری آسیب نرسیده است.

سخنگوی والی غزنی گفت که ماین از سوی جنگجویان گروه طالبان در کنار جاده جاسازی شده بود. جمعه‌زاده اضافه کرد که در مورد تلفات جنگجویان طالب در جریان درگیری صبح امروز گزارشی در دست نیست.

گروه طالبان تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار