پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت امدادگر هلال احمر اردل

در پی درگذشت امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان اردل، استاندار چهارمحال و بختیاری پیام تسلیتی را صادر کرد.

پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت امدادگر هلال احمر اردلیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری طی پیامی درگذشت امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان اردل در عملیات پشتیبانی اطفا حریق جنگل‌های زاگرس را تسلیت گفت.


بیشتر بخوانید


متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ریزش سنگ در عملیات پشتیبانی اطفا حریق جنگل‌های زاگرس که موجب درگذشت شهادت گونه سید محمد مهدی حسینی، امدادگر جوان هلال احمر شد، موجب اندوه بسیار اینجانب و همه مردم دلسوز استان چهارمحال و بختیاری گردید.

بدون شک علاوه بر این اندوه، مرگ قهرمانانه و پر افتخار این عزیز، درس بزرگی برای همه ما در فداکاری و احساس مسوولیت در برابر محیط زیست است.

جنگل‌های زاگرس به عنوان بخش مهمی از میراث طبیعی و ملی ما اهمیت حیاتی بسیاری برای تمام مردم منطقه دارد و دفاع از آن و به مصاف آتش رفتن، مردانگی، جسارت، شهامت و از خودگذشتگی بسیاری می‌خواهد که این دلیرمرد با جان خود بر آن صحه گذاشت و بدون شک روح پرافتخار آن بر بلندای زاگرس و در ذهن و قلب مردمان استان تا ابد جاری است.

اینجانب ضایعه دردناک از دست دادن این عزیز را به خانواده داغدار و مردم غیور و شریف استان چهارمحال و بختیاری تسلیت عرض کرده و از خداوند سبحان برای آن انسان شریف و شایسته رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم مسالت می‌کنم.»

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.