نامه رئیس کمیته ملی المپیک به لالوویچ برای مدال طلای کمیل قاسمی

رئیس کمیته ملی المپیک برای مدال طلای المپیک لندنِ کمیل قاسمی به نناد لالوویچ نامه نوشت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از محرز شدن دوپینگ دارندگان مدال طلا و نقره وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن، رئیس کمیته ملی المپیک ایران مکاتباتی را با کمیته بین المللی المپیک (IOC) بعنوان نهاد بالادستی در این امر مبنی بر ارسال تائیدیه تغییر رنگ مدال کمیل قاسمی انجام داد.

سیدرضا صالحی امیری روز گذشته و پس از ملاقات حضوری با این قهرمان ارزنده و اخلاق مدار کشورمان، با ارسال نامه‌ای به «نناد لالوویچ» رئیس اتحادیه جهانی کشتی خواستار پیگیری‌های لازم این نهاد بین المللی جهت تسهیل در روند تغییر رنگ مدال کمیل قاسمی از برنز به طلا و بروز رسانی نتایج رسمی این بازی‌ها شد.

در متن نامه رئیس کمیته ملی المپیک به نناد لالوویچ آمده است:

جناب آقای نناد لالوویچ

رئیس اتحادیه جهانی کشتی

امیدوارم در صحت و سلامت باشید

با توجه به شرایطی که پس از آنالیز مجدد نمونه‌های تست دوپینگ دارندگان مدال طلا و نقره کشتی آزاد وزن ۱۲۵ کیلوگرم بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن به وجود آمد که در آن بازی‌ها آقای کمیل قاسمی کشتی گیر ایرانی در جایگاه سوم قرار گرفتند مایلم به استحضار برسانم با توجه به مثبت بودن نتایج نمونه ها، زمان زیادی از آغاز مکاتبات انجام شده از سوی ما جهت بروز رسانی نتایج رسمی بازی‌ها گذشته است.

بدینوسیله از جنابعالی می‌خواهم تا پروسه تخصیص رده بندی جدید این بازی‌ها را تسهیل نموده و مدال آقای کمیل قاسمی را در جدول مدال‌های بازی‌های ۲۰۱۲ لندن به طلا تغییر دهید.

با توجه به انتظار افکار عمومی و جامعه بزرگ ورزشی ایران از ورزش اول ایران، کشتی، منتظر دریافت پاسخ مثبت شما در اسرع وقت هستم.

تصویر نامه در ذیل خبر قابل مشاهده است:

نامه رئیس کمیته ملی المپیک به لالوویچ برای مدال طلای کمیل قاسمی


بیشتر بخوانید:

سعداله یف: رقیب اصلی من اسنایدر است/ از همان کودکی می‌خواستم قهرمان المپیک شوم

انصراف پُرافتخارترین نماینده خوزستان از لیگ برتر کشتی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار