جمع آوری و پلمب ۳ واحد سفره خانه سنتی و قلیان سرا در ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، ۳ واحد صنفی سفره خانه و قلیان سرای متخلف در شهرستان ایوان جمع آوری و پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، گفت : در جهت حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ، بازدید از واحد‌های صنفی سطح شهرستان به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار دارد.

او افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، از واحد‌های صنفی شهرستان بازدید به عمل آمد که در این راستا ۲ واحد متخلف سفره خانه سنتی و قلیان سرا پلمب و یک واحد دیگر به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی جمع آوری شد.

 عالی پور اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون از ۴۵۵ واحد صنفی بازدید به عمل آمده و آموزش‌های لازم در خصوص رعایت نکات بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت به متصدیان اصناف مختلف ارائه شده است.

او با بیان اینکه این طرح تا ریشه کن شدن این بیماری به صورت ویژه در دستور کار پلیس است ، مطرح کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۳۴ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و تهدید سلامت عمومی آحاد جامعه، پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، افزود: با اصنافی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازد، برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.