پیش بینی وزش تندباد و رگبار باران از عصر پنجشنبه در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از عصر پنجشنبه هفته جاری با عبور امواج ضعیف از منطقه، ضمن وزش شدید باد و افزایش ابر در مناطقی از استان، رگبار باران نیز پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی دو روز آینده ضمن پایداری شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف همراه با هوای گرم تابستانه پیش بینی می‌شود.

او از رگبار باران در عصر پنجشنبه خبر داد و افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده از عصر پنجشنبه هفته جاری با عبور امواج ضعیف از منطقه، ضمن وزش باد تند و افزایش ابر در مناطقی از استان رگبار باران دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: طی روزهای جمعه و شنبه (۲۰ و ۲۱ تیرماه) با نفوذ پر فشار سطح زمین و وزش باد شمالی- شرقی، دمای هوا کاهش یافته و آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در مناطقی از استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده شهرستان‌های بیله سوار و پارس‌آباد امروز با داشتن دمای ۳۹ درجه به عنوان گرم‌ترین و شهرستان خلخال با دمای ۲۹ درجه به عنوان خنک‌ترین شهرستان استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.