مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم ؛

صدور مجوز ۱۸۴ واحد صنعتی در قم

شعاعی گفت: در جهت توسعه شهرک‌های صنعتی نیز در سال ۹۸، مجوز ۱۸۴ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی در قم صادرشده و تعدادی نیز در دست اقدام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،اسرافیل شعاعی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم   در خصوص رویکرد حمایتی در سال جهش تولیدگفت: با توجه به پالایش واحد‌های صنعتی راکد، تا پایان سال ۱۰ درصد این واحد‌ها احیا می‌شوند و برآنیم بیش از ۳۵ واحد صنعتی راکد را به چرخه تولید بازگردانیم.

شعاعی افزود: در جهت توسعه شهرک‌های صنعتی نیز در سال ۹۸، مجوز ۱۸۴ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی در قم صادرشده و تعدادی نیز در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با بیان اینکه برای حمایت از تولید و احداث کارگاه‌های کوچک نیز تعاملات لازم را داشته‌ایم، تصریح کرد: واگذاری زمین ۱۰۰ تا ۲۰۰ متری امکان ندارد، زیرا قطعه کردن زمین و کار‌های عمرانی بر روی آن، بسیار هزینه‌بر است، درحالی‌که واگذاری زمین برای واحد صنعتی باید از استاندارد‌های لازم تبعیت کند.

شعاعی با تأکید بر اینکه چند سال قبل ۸۰ قطعه ۶۰۰ متری به متقاضیان واگذارشده و در کمتر از ۲۰۰ قطعه سوله نصب‌شده و بسیاری از متقاضیان به تعهدات خود پایبند نبوده‌اند عنوان کرد: در این میان ۳۰ زمین ۶۰۰ متری از سال ۹۷ و به دلیل عدم توجه به تعهدات در مراحل قانونی و حقوقی بوده و شهرک‌های صنعتی با مشکلاتی از این قبیل دست‌به‌گریبان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به اینکه از منابع داخلی، زیرساخت‌های لازم فراهم کرده و فاز به فاز، شهرک درحال‌توسعه است،بیان کرد: آماده‌سازی ۷۰ قطعه زمین در شهرک‌های صنعتی جهت واگذاری به سرمایه‌گذار در قم در حال انجام است و سه متر خاک‌برداری عملیات عمرانی انجام‌شده و با احداث شبکه آب و جدول‌کشی تا یک ماه آینده آماده واگذاری است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.