کمیل قاسمی: امیدوارم پیگیری رئیس کمیته ملی المپیک موثر باشد

قهرمان المپیک گفت: امیدوارم پیگیری رئیس کمیته ملی المپیک بتواند در احقاق حق کشتی ایران موثر باشد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از محرز شدن دوپینگ دارندگان مدال طلا و نقره وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن، رئیس کمیته ملی المپیک ایران مکاتباتی را با کمیته بین المللی المپیک (IOC) بعنوان نهاد بالادستی در این امر مبنی بر ارسال تائیدیه تغییر رنگ مدال کمیل قاسمی انجام داد.

سیدرضا صالحی امیری روز گذشته نیز با ارسال نامه‌ای به «نناد لالوویچ» رئیس اتحادیه جهانی کشتی خواستار پیگیری‌های لازم این نهاد بین المللی جهت تسهیل در روند تغییر رنگ مدال کمیل قاسمی از برنز به طلا و بروز رسانی نتایج رسمی این بازی‌ها شد.


بیشتر بخوانید: نامه رئیس کمیته ملی المپیک به لالوویچ برای مدال طلای کمیل قاسمی


کمیل قاسمی در زمینه ارسال نامه رئیس کمیته ملی المپیک به اتحادیه جهانی کشتی گفت: پیرو جلسه‌ای که با آقای صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک داشتیم، قرار شد برای پیگیری طلای المپیک وزن ۱۲۰ کیلوگرم لندن، نامه‌ای مستقیم به اتحادیه جهانی کشتی بزنند.

وی ادامه داد: اگرچه چند ماه تاخیر در پیگیری مدال طلای متعلق به مردم ایران داشتیم، اما دیروز این نامه زده شد.

دارنده مدال‌های المپیک و جهان تاکید کرد: به هر حال باید توجه کنیم که اگر حمایت‌های مدیریتی و سیاسی نباشد در بسیاری از مواقع به حق خود نخواهیم رسید و انتظار قهرمانان ملی هم همین است.

قاسمی خاطرنشان کرد: من با دقت مسیر پیگیری این حق بزرگ مردم علاقمندان به کشتی را پیگیری می کنم و حتما مردم عزیزمان در جریان همه مسائل خواهم گذاشت.


بیشتر بخوانید: انصراف پُرافتخارترین نماینده خوزستان از لیگ برتر کشتی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار