ارتباط دانشگاه آزاد و شورای عالی استان‌ها افزایش می‌یابد

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: پس از این، پیوند دانشگاه و شورای عالی بیشتر خواهد شد و نمایندگان این شورا در هر استان با روسای دانشگاه‌های آزاد، ارتباط خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا احمدی، رئیس شورای عالی استان‌ها در مراسم امضای تفاهم نامه بین شورای عالی استان‌ها و دانشگاه آزاد گفت: شورای عالی استان‌ها متشکل از ۷۵ نماینده از ۳۱ استان کشور است که بر اساس قانون اساسی به عنوان مجلس دوم کشور در حال خدمت رسانی به مردم کشور هستند.

او تصریح کرد: مصوبات شورای عالی بعد از طی مراحل قانونی برای کلیه مسئولین کشور لازم الجرا است.

رئیس شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: شورای عالی می‌تواند مستقیما طرح را به مجلس ببرد و کمک حال دستگاه‌هایی باشد که اجازه بردن طرح به مجلس را ندارند. امروز وضعیت کشور به گونه‌ای است که همه باید وارد کارزار خدمت به مردم شوند.

احمدی ادامه داد: حضور رئیس دانشگاه آزاد در این جمع و امضای تفاهم نامه به معنی پیوند علم دانش و شورا‌هاست. دانشگاه آزاد به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌های کشور خدمات ارزنده‌ای را به جامعه ایرانی اسلامی داشته است. پس از این، پیوند دانشگاه و شورای عالی بیشتر خواهد شد و نمایندگان این شورا در هر استان با روسای دانشگاه‌های آزاد، ارتباط خواهند داشت.

دانشگاه آزاد، چالش‌های هر استان را می‌شناسد

 در ادامه احمد حیدری، معاون پارلمانی دانشگاه آزاد و همچنین سخنگوی دانشگاه آزاد اظهار کرد: دانشگاه آزاد با بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانشجو، ۲۵ هزار هیئت علمی تمام وقت و بیش از ۳۰۰ هزار نفر دانشجوی تحصیلات تکمیلی، بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد افزود: این دانشگاه  ظرفیت‌ها مشکلات و چالش‌های هر منطقه و استان کشور را به خوبی می‌شناسد.

او بابیان اینکه دانشگاه آزاد سامانه واحدی برای تفاهم نامه‌ها ایجاد کرده است، گفت: در این تفاهم نامه تلاش شده آموزش و مهارت در مدیریت شهری و هر آنچه که در حکمرانی اسلامی لازم است، توسط دانشگاه آزاد آموزش داده شود.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد تصریح کرد: از طریق تفاهم نامه‌ای که بین دانشگاه آزاد و شورای عالی استان‌ها منعقد می‌شد ارتباط بین شهرداری و دانشگاه آزاد از طریق شورای شهر هر استان برقرار می‌شود تا از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار