پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛

از مشکلات آموزش‌دهنده‌های نهضت سوادآموزی تا تأخیر ۹ ساله در اتمام پروژه ساخت معبر در بندر ماهشهر

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۱۹ تیرماه از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ نوزدهم تیرماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است. 

 

ب

 



نمیشه تخلفات و نقض قرارداد خودروساز‌ها رو تو اخبار اعلام کنید؟ ماشین ساینا در تاریخ ۲۹ آبان ۹۸ پیش‌فروش اعتباری ثبت‌نام کردم. طبق قرارداد تاریخ صدور دعوت‌نامه هفته چهارم اردیبهشت بود. شرکت سایپا قرارداد رو نقض کرده و با یک ماه تأخیر دعوت‌نامه داده. طبق قرارداد ماشین پیش‌فروش اعتباری خرید کردم، اما قرارداد رو نقض کرده و پیش‌فروش فوری زده برام. حالا هم ماشین رو با تأخیر می‌خواهد تحویلم بده. چرا ما که ۸ ماهه ثبت‌نام کردیم ماشین ما رو نمیدن، بعد تو خبر‌ها و در فروش ها، فروش فوق‌العاده سه‌ماهه می‌زارد؟



سلام بیش از یک سال ثبت‌نام کارت ملی هوشمند می‌گذارد، ولی اصلاً کسی جوابگو نیست معلوم نیست می‌دهند یا نه اگر نمی‌توانید بدهند پول مردم با حساب سود بدهند شناسنامه کافی است لطفاً قضیه از اداره ثبت‌احوال استان وزارت کشور پیگیری فرمایید امید است کسی جوابگو باشد ارادتمند قراچورلو



ما کارکنان قراردادی (بخش اداری) سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیش از ۲۰ سال سابقه خدمت همچنان منتظر اقدام جهادی و انقلابی نمایندگان محترم مجلس در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی خود هستند.. ما تبعیض، بی‌عدالتی وبی توجهی را نمی‌پذیریم.


 

سلام. وقت شما بخیر. خواهش می‌کنم در مورد مشکل ما آموزش‌دهنده‌های نهضت سوادآموزی بعد از سال ۹۲هم صحبت کنید ما سال‌هاست که در این سازمان فعالیت داریم و کاملاً بلاتکلیف هستیم نه قانونی ته برنامه‌ای نه حتی اسمی از ما برده میشه



سلام‌علیکم. جامعه بینایی‌سنجی قم به بهانه کرونا، آزادی‌های شهروندان را در انتخاب عینک‌ساز سلب می‌کند.



سلام خواهشا مسئولین تو این وضعیت خطرناکِ کرونا برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا رو لغو کنند واقع چه جوری دیگه مردم باید جون بدن تا باورشون بشه



سلام با توجه به مواردی که بالا گفتم میشه برید یک گزارش از مسئولین بگیرید که چرا هر کی که دارای علائمِ به دکتر مراجعه می‌کند که تست اصلی کرونا (از حلق) رو براش بگیرند، ولی این کارو براش انجام نمیدن؟ و میگن فقط افراد بستری و و وضعیت شد خداییش این گذارش را بگیرید و مردم رو نجات بدید.


 

خیابانی که بعد از ۹ سال هنوز انجام نشده است. جمعی از شهروندان و ساکنین جاده سلامت جنب تالار پارسیان از عدم اجرای یک معبر ۱۰۰ متری توسط شهرداری بندر ماهشهر بعد از ۹ سال انتقاد نمودند. یکی از این شهروندان می‌گوید بااینکه ما تمام هزینه‌ها و عوارض را به‌موقع پرداخت‌نموده‌ایم، اما متأسفانه علی‌رغم دستور شهردار (البته بعد از ۹ سال) معاونین وی احداث معبر را غیرقابل‌توجیه می‌دانند. آیا احداث یک خیابان حداکثر ۱۰۰ متری برای دسترسی راحت‌تر مردم و کمک به ساکنان آن منطقه توجیه ندارد؟


 

سلام و خسته نباشید به شما همکاران تون لطفاً صدای ما بچه‌های خدمات شرکتی بیمارستان‌ها رو به گوش مسئولین برسانید چرا استخدام نمی‌کنند پرستار‌ها نامه شون اومد، ولی چرا ما رو استخدام نمی‌کنند با این‌همه سختی در کنار بیماران کرونایی هستیم حقوقمان خیلی کمه .. لطفاً پیگری کنید. سپاس


 

من دانشجوی دانشکده داروسازی دانشگاه شهید بهشتی هستم. این ترم کلاس‌های ما به صورت مجازی برگزار شد. اواسط ترم، یک درس رو به لیست واحد‌ها اضافه کردن که تاکنون در لیست واحد‌های رشته داروسازی نبوده است و مبلغی رو برای این درس دریافت کردند. پس از گذشت یک ماه که هیچ محتوایی بارگذاری نشد، اعلام شد که این واحد مربوط به ترم تابستانی است و دانشجو‌های شهریه پرداز باید نصف شهریه ثابت را علاوه بر هزینه درس پرداخت کنند.
در تماس با دانشگاه علوم پزشکی مجازی، دانشگاه مجازی اعلام کرد که این درس مربوط به ترم تابستانی نیست و این موضوع را از طریق دانشکده داروسازی پیگیری می‌کنند که در نهایت پاسخ این شد که دانشکده داروسازی شهید بهشتی همکاری نمی‌کنند. خواهشمند است این موضوع را پیگیری و از آن گزارش تهیه فرمایید. در شرایط اقتصادی فعلی پرداخت بیش از ۲ میلیون تومان برای ۲ واحد درسی واقع ناعادلانه است.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بیات
۱۱:۳۵ ۱۹ تير ۱۳۹۹
با سلام، تو این شرایط کرونا و خطراتی که پیش آمده یه قهوه خانه داره با جون آدمها بازی میکنه، خواهشن پیگیری کنید
سرو پنهانی قلیان در قهوه خانه مخفیانه به آدرس:تهران، میدان خراسان ، خیابان خاوران، ایستگاه فرهنگسرا، پلاک 474
تابلو مغازه خورده سردخانه پارسه و پروتئین و گوشت پارسه ولی داخل قهوه خانه است و کرکره پایین فعالیت میکنند.معمولا از ساعت 19 تا 22 فعالیت دارن و قبلا قهوه خانه به اسم، سرای سنتی جوان همان جا بود که تابلو مغازه رو عوض کردن پلیس اماکن نفهمه، به این حالت که کرکره پایینه و مغازه به ظاهر بسته و قفله ولی مشتری میاد دوتا تق تق میزنه به کرکره و برای دوربین دست تکان میده ، از دوربین بالا مغازه چک میشه و کرکره بالا میره و میرن داخل و بسته میشه، داخل هم بسیار شلوغ
چند بار هم به 110 زنگ زدیم و فایده ای نداشته هنوز دارن فعالیت میکنند
آخرین اخبار