آموزش‌های تلویزیونی بعد از کرونا ادامه دارد

مدیرکل توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر گفت: برنامه تلویزیونی آموزشی بعد از کرونا ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا سیفی، مدیرکل توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر در برنامه مدرسه تلویزیونی با اشاره به اینکه سلامتی دانش آموزان اهمیت دارد، بیان کرد: دوره غیر حضوری را ناگزیر به اجرا هستیم، اما معتقدیم که هیچ نوع آموزشی، جایگزین آموزش حضوری نخواهد بود.

او با بیان اینکه آموزش مهارت در زندگی دانش‌آموزان اهمیت بسزایی دارد، ادامه داد: توجه به مهارت‌های فردی و آداب زندگی از اصلی‌ترین موضوعاتی است که باید به دانش آموزان بیاموزیم و این موضوعی است در آموزش و پرورش پیشرفته به آن توجه می‌شود.

مدیرکل توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر با اشاره به اینکه برنامه تلویزیونی آموزشی بعد از کرونا ادامه خواهد داشت، گفت: ابزاری مانند تلویزیون به دلیل سطح فراگیری سطح انتظارت را بالا برده است.

سیفی درباره دانش آموزانی که امکان دسترسی به تلویزیون و اینترنت ندارند، گفت: برای تداوم آموزش غیرحضوری شیوه نامه‌ای را برای تمام روستایی و شهری که فاقد امکانات لازم هستند، صادر کردیم که براساس آن روش‌های مختلفی برای آموزش دانش آموزان در نظر گرفتیم.

او افزود: حضور داوطلبانه راهبران آموزشی را در مناطق صعب العبور داشتیم. علاوه بر آن در مواردی معلمان از طریق ارتباط تلفنی با دانش آموز و اولیا، آموزش را ادامه دادند. همچنین درسنامه‌های خودآموز را به دانش آموزان دادیم تا مشکلی برای آموزش، نداشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار