از ۲۵ طرح تولیدی تا پایان امسال در لرستان بهره برداری می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از بهره برداری ۲۵ طرح تولیدی تاپایان امسال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از بهره برداری ۲۵ طرح تولیدی تاپایان امسال در این استان خبر داد.

 محمدرضا صفی خانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های تعیین شده استان که منجر به امضای تفاهم نامه همکاری مدیریت ارشد استان و معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور شد افتتاح پروژ‌هایی است که امسال به بهره برداری رسیده و اشتغال موثری دارند.

او ادامه داد: در این راستا در لرستان با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ۲۵ طرح با اشتغال ۲ هزار و ۳۱۲ نفر را به بهره برداری خواهیم رساند که این طرح‌ها کمک شایانی به اقتصاد استان خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: البته در طول ۳ ماه گذشته شاهد بهره برداری از چند طرح مهم در استان بودیم.

صفی خانی بیان کرد: علاوه بر آن یکی از اقدامات دیگری که در سال جهش تولید مد نظر قرار دارد، احیای واحد‌های راکد بوده که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در نظر داریم که بیش از ۲۹ واحد را به چرخه تولید بازگردانیم.

او اظهار داشت: همچنین افزایش ظرفیت واحد‌های موجود نیز در دستور کار داشته، چرا که بسیاری از واحد‌های تولیدی به خوبی در حال فعالیت بوده و مطمئنا افزایش ظرفیت آن‌ها می‌تواند کمک شایانی به اقتصاد کشور و لرستان کند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.