۷۳ سارق سابقه‌دار در خرم‌آباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۱۴روز گذشته ۷۳ سارق سابقه‌دار دستگیر و ۱۲۷ فقره انواع سرقت در خرم‌آباد کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۱۴روز گذشته ۷۳ سارق سابقه‌دار دستگیر و ۱۲۷ فقره انواع سرقت در خرم‌آباد کشف شد.

سرهنگ عباس دولتشاهی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اقدامات انتظامی شهرستان خرم‌آباد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲٪ کاهش وقوع سرقت و ۶ درصد افزایش کشف سرقت را نشان می‌دهد.

او افزود: همچنین ۳۶۷ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت متخلف فاقد پلاک، پلاک مخدوش توقیف شد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به طرح مبارزه با سوداگران مرگ گفت: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته همکاران موفق به شناسایی تعدادی از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر شده که طی چند عملیات ضربتی افراد دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی از آنان کشف و ضبط شد.

دولتشاهی اظهار کرد: همچنین با همکاری شهرداری تعداد ۴۶ نفر معتادان متجاهر جمع آوری و به منظور بازپروری تحویل کمپ‌های مجاز شد.

او ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و مفسدان اقتصادی تعداد هشت محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از ۸۵ میلیارد ریال توقیف و تعداد ۱۳ نفر در این راستا دستگیر تحویل محاکم قضایی گردید.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد اضافه کرد: در این مدت تعداد ۳۲۹ نفر از مجلوبین و افراد تحت تعقیب دستگاه قضایی شناسایی و تحویل محاکم قضایی شد.

ذولتشاهی افزود: به افرادی که به هر نحو اقدام به انجام اعمال مجرمانه و هنجار شکنانه می‌کنند هشدار می‌دهیم پلیس و دستگاه قضایی با قاطعیت تمام و بدون اغماض با آنان برخورد خواهد کرد.

او گفت: مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی ناجا هستند و باید با همکاری نیروی انتظامی در ارتقای امنیت اجتماعی تلاش کنند.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.