واکنش باشگاه شهرخودرو به استعفای سرآسیایی

قائم‌مقام باشگاه شهرخودرو به استعفای سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه شهرخودرو به استعفای سرآسیاییبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان که پس از جدایی یحیی گل‌محمدی هدایت این تیم را برعهده گرفته بود، امروز به صورت ناگهانی از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کرد.

وحید علی‌پور، قائم مقام باشگاه شهرخودرو در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در حال بررسی استعفای سرآسیایی هستیم و پیگیری می‌کنیم تا دلیل استعفای او را متوجه شویم. باید ببینیم چه مشکلی برای سرمربی ما به وجود آمده تا دلیل استعفای او را بدانیم.


بیشتر بخوانید:


علی‌پور درباره اینکه گفته می‌شود، اختلاف سرآسیایی با مدیران باشگاه شهرخودرو دلیل استعفای او بوده است، گفت: خیر، تاکنون روابط بین سرآسیایی و باشگاه خوب بوده است. اصلا تاکنون متوجه نشدیم که دلیل استعفای  او چه چیزی بوده و پس از اینکه این موضوع را بررسی کردیم، تصمیمات بعدی را اتخاذ می‌کنیم.

سرآسیایی، پس از تعطیلی به وجود آمده در لیگ نوزدهم، طی ۲ هفته اخیر ۲ برد با تیمش به دست آورده بود و با صعود به رتبه سوم جدول، امید‌های این تیم را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای دومین سال زنده کرده بود. همچنین شهرخودرو یکی از ۴ نماینده ایران در رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار