افزایش رضایت عمومی مردم از شهرداری با وجود شرایط مالی

امام جمعه هرسین گفت : گر چه شرایط سخت اقتصادی بویژه اوضاع مالی شهرداری موجب بروز مشکلات عدیده‌ای شده است، اما با تدابیر و اقدامات شجاعانه و خردمندانه شاهد افزایش رضایت عمومی با وجود شرایط مالی شهرداری هستیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حجت الاسلام والمسلمین اجرایی امام جمعه هرسین با اشاره به خدمات ارزشمند شهرداری هرسین در حوزه‌های مختلف شهری، از تلاش‌های بی وقفه شهردار و کارکنان خدوم شهرداری در راستای توسعه، عمران و آبادانی شهر هرسین تقدیر و تشکر کرد .

او گفت : مردم فهیم و قدرشناس هرسین شاهد زحمات شبانه روزی و خدمات ارزشمند شهرداری در مسیر توسعه و پیشرفت شهر هستند و امیدواریم که این روند رو به رشد با تکیه بر درایت و مدیریت شهردار تلاشگر و زحمات بی شائبه کارکنان شهرداری همچنان ادامه یابد.

امام جمعه هرسین افزود: گر چه شرایط سخت اقتصادی بویژه اوضاع مالی شهرداری موجب بروز مشکلات عدیده‌ای شده است، اما با تدابیر و اقدامات شجاعانه و خردمندانه اسدی شاهد افزایش رضایت عمومی با وجود شرایط مالی شهرداری هستیم.

اسدی شهردار هرسین از حمایت‌ها و همکاری دلسوزانه و راهنمایی‌های به جای امام جمعه تقدیر و تشکر کرد و توسعه و پیشرفت شهر هرسین را مرهون همدلی و حمایت‌های بی شائبه و همکاری صمیمانه با مجموعه شهرداری هرسین دانست .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار