فرماندار نیویورک: ترامپ حق بازگشایی مدارس را ندارد

فرماندار نیویورک ضمن مخالفت با تصمیم رئیس جمهور این کشور مبنی بر بازگشایی مدارس، گفت که او حق اتخاذ تصمیم در این زمینه را ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «آندرو کومو» فرماندار نیویورک در واکنش به اصرار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر بازگشایی مدارس آمریکا در فصل پاییز، مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کرد.

فرماندار نیویورک می‌گوید که ترامپ مجوز تصمیم‌گیری در این زمینه را ندارد.

پیش از این دونالد ترامپ بر بازگشایی مدارس در این کشور تاکید کرده و گفته بود: ما فرمانداران ایالت‌ها را تحت فشار قرار خواهیم داد تا مدارس را در فصل پاییز بازگشایی کنند. برای ما بازگشایی مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است.

او افزود: شاهد آن هستیم که برخی از مقامات می‌خواهند مدارس را بسته نگه دارند. آن‌ها تصور می‌کنند بسته ماندن مدارس برای آن‌ها از لحاظ سیاسی بهتر است!


بیشتر بخوانید


اصرار ترامپ برای بازگشایی مدارس در حالی صورت می‌گیرد که شیوع ویروس کرونا بار دیگر در آمریکا اوج گرفته و شمار مبتلایان کرونا در این کشور از مرز ۳ میلیون نفر فراتر رفته است.

تاکنون ۳ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۶۲۹ نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۳۴ هزار و ۱۷۵ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار