مهلت شرکت در جشنواره سراسری عکس "مدافعان سلامت" تمدید شد

دبیر جشنواره سراسری عکس "مدافعان سلامت " گفت: مهلت ارسال اثر به این جشنواره با میزبانی لرستان تا ۳۰ تیرماه جاری تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،دبیر جشنواره سراسری عکس "مدافعان سلامت " گفت: مهلت ارسال اثر به این جشنواره با میزبانی لرستان تا ۳۰ تیرماه جاری تمدید شده است.

داود یاراحمدی روزچهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه اوجگیری مجدد شیوع بیماری کرونا، استقبال و درخواست هنرمندان سراسر کشور از این اتفاق فرهنگی، دبیرخانه جشنواره تصمیم بر این گرفت که جهت همراهی و ثبت بیشتر تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان و پزشکی کشور زمان پایانی و آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره را تا ۳۰ تیرماه ۹۹ تمدید نماید.

او تصریح کرد: از همه هنرمندانف عکاسان و کادر حوزه درمان و پزشکی انتظار می‌رود که آثار خود را تا پایان وقت اعلام شده به دبیرخانه جشنواره عکس مدافعان سلامت ارسال کنند.

دبیر جشنواره سراسری عکس "مدافعان سلامت " هدف از برگزاری این جشنواره را انعکاس فعالیت‌های شبانه روزی پزشکان و کادر درمانی، بازتاب مبارزه همیاران سلامت در رویارویی با بیماری کرونا و پاسداشت تلاش و مجاهدت‌های مدافعان سلامت برشمرد و گفت: ارسال اثر به جشنواره در ۲ بخش عکاسی حرفه‌ای و عکاسی موبایل (مختص اعضای کادر درمانی و پزشکی) در نظر گرفته شده است.

یاراحمدی تصریح کرد: ثبت فعالیت شبانه روزی کادر پزشکی، پرستاران بیمارستان‌ها، اورژانس و شبکه‌های بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا موضوعات ارسال اثار به جشنواره هستند.

او افزود: تمامی آثار باید با شماره واتس‌آپ حوزه هنری لرستان ۰۹۱۶۶۹۸۵۱۲۳ به دبیرخانه جشنوارهارسال شود و علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت حوزه هنری لرستان به آدرس www.new.artlorestan.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.