ارائه آموزش‌های غیرحضوری و الکترونیکی برای ترم آینده در دانشگاه تبریز

نشست کمیته مدیریت بحران کرونا ویروس دانشگاه تبریز با حضور اعضای هیئت رئیسه و برخی از مدیران این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز در این جلسه با اشاره به تداوم شیوع این ویروس در جهان، گفت: افراد با حفظ سلامتی و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا می‌توانند در انجام امور فعالیت‌های خود در دستگاه‌ها و سازمان‌ها کوشا باشند.

 او تاکید کرد: حفظ سلامتی اولویت اصلی ما بوده و در این راستا نیز با برپایی جلسات متعدد، تدوین برنامه‌ها و اقدامات مناسب و به خصوص رعایت دستور العمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، وزارت عتف و ستاد ملی کرونا در وضعیت بهتری قرار داریم.

او در ادامه تشریح کرد: در برنامه‌های آتی نیز با ایجاد تمهیدات و برنامه ریزی‌های لازم و به ویژه با استفاده از تجربیات گذشته و رعایت پروتکل‌های ستاد ملی کرونا می‌توان در پیشبرد برنامه‌های آموزشی، پژوهش و اداری دانشگاه گام‌های موثری برداشت.

باب اله حیاتی  معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز نیز در این جلسه با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه امور آموزشی در ماه‌های اخیر، گفت: در این ایام امتحانات به صورت غیرحضوری و با کم‌ترین مشکلات در حال برگزاری است.

او افزود: در ترم آینده نیز با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، با تدابیر و اقدامات انجام شده و به خصوص تولید محتوا، آموزش به صورت غیرحضوری و الکترونیکی خواهد شد و حضور برخی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه برای اجرای پروژه‌های رساله‌های دکتری و پایان نامه‌ها هم تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

حسین امامعلی پور  معاون دانشجویی دانشگاه تبریز هم در این نشست با ارایه گزارشی، گفت: هر گونه اقدامات و برنامه‌های این معاونت برای ارایه خدمات به دانشجویان در حوزه‌های مختلف در گذشته و آینده، بر اساس شرایط وضعیت شیوع کرونا و در راستای دستور العمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، وزارت عتف، ستاد ملی کرونا و تصمیمات کمیته مدیریت بحران کرونا در دانشگاه خواهد بود.

محمدتقی اعلمی  معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز هم در این نشست گفت: تمامی خدمات و اقدامات انجام شده در این حوزه هم از زمان شیوع کرونا با توجه به شرایط و وضعیت اداری دانشگاه در مقایسه با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها در راستای پیروی از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، وزارت عتف، مصوبه‌های هیات رئیسه دانشگاه و تصمیم‌های این کمیته بوده و ضروری است در این زمینه نیز تمامی واحد‌ها به این مسایل توجه داشته باشد.

اصغر عسگری  معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز نیز در این جلسه به برخی اقدامات انجام شده در حوزه امور پژوهش و فناوری این دانشگاه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، نشست کمیته مدیریت بحران کرونا دانشگاه تبریز، از زمان شیوع کرونا با تشکیل جلسات مستمر و منظم با حضور اعضای هیئت رئیسه و برخی مدیران این دانشگاه مصوبه‌ها و تصمیمات لازم در خصوص نحوه انجام فعالیت‌های امور آموزشی، پژوهشی و اداری بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا اتخاذ و ابلاغ کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.