رزمایش همدلی و کمک مومنانه تا برگشت به وضعیت عادی ادامه دارد

رییس عتبات عالیات زنجان گفت: کمک مومنانه و رزمایش مواسات تا برگشت به وضعیت عادی ادامه خواهد داشت.

تولید ماسکرییس عتبات عالیات زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با کمک مومنانه، خادمین ستاد بازسازی عتبات عالیات و موکب‌های اربعین حسینی بیش از پیش در این زمینه فعال شدند.

او ادامه داد: این خادمین در این مدت ضمن شناسایی افراد نیازمند و کسانی که تاکنون نیازمند نبودند، اما به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کار نیاز به حمایت دارند، حفظ آبرو و کرامت افراد را به عنوان یک اصل در دستور کار قرار داده‌اند.

بابایی گفت:در همین راستا تاکنون ۵ هزار و ۱۶۳ بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان و بیش از ۵ هزار بطری مواد شوینده و ضد عفونی کننده در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

این مقام مسئول ادامه داد:همچنین  از آغاز شیوع این بیماری در سطح کشور و کمبود تجهیزات بهداشتی از جمله ماسک سبب شد تا بانوان خادم  با راه اندازی و کار تولید ماسک در اقدامی جهادی در مسیر تولید ماسک گام بر دارند.

او  با اشاره به اینکه تاکنون  ۵۱۶ هزار و ۳۰۰ عدد ماسک و ۵۰۰ دست البسه مخصوص کادر درمان در این کارگاه‌ها تولید شده  ادامه داد:در حال حاضر هم فعالیت برخی از این کارگاه‌ها همچنان ادامه دارد و این خادمین با همکاری خیرین  توانسته‌اند گامی ارزشمند در مسیر حل مشکلات کمبود تجهیزات بر دارند.

بابایی یاد آور شد: یک کارگاه در شهر زنجان به صورت محور و مرکز مدیریت عمل می‌کند و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی اغلب خادمین در منازل خودشان و کارگاه‌های کوچکتر مشغول تولید ماسک هستند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.