لزوم بسترسازی مناسب برای فعالیت کارآفرینان در اندیمشک

فرماندار اندیمشک گفت: بستر فعالیت کارآفرینان و تولیدکنندگان باید فراهم شود و در این شهرستان تلاش برای ارتقای اشتغالزایی صورت گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: در نشست شورای اشتغال که با حضور  امرایی مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان برگزار گردید اعلام شد بستر فعالیت کارآفرینان و تولیدکنندگان در اندیمشک فراهم است و تلاش‌های بسیار خوبی در زمینه تقویت کار تولیدکنندگان در شهرستان  صورت گرفت.

او بیان داشت: رفع مشکلات و دغدغه‌های تولیدکنندگان و کارآفرینان در اولویت است و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهش تولید مستلزم تلاش مضاعف خواهد بود همچنین همکاری بانک‌ها در زمینه حمایت از طرح‌های اشتغالزا قابل تقدیر است، اما باید این همکاری بیش از پیش تداوم یابد.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای کارآفرینی، پتانسیل بالای آن برای شناسایی و تقویت توانمندی‌های مدیریتی است که در طول این فرآیند، کارآفرین یک مشکل بررسی و راهکار‌های مختلفی برای حل آن پیدا می‌کند سپس گزینه‌های مختلف را از نظر هزینه و بازده بررسی و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب می‌نماید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.