کلاس‌های کانون پرورش فکری زنجان به صورت مجازی برگزار می شود

مدیر کل کانون استان زنجان گفت: کانون پرورش فکری در جهت غنی سازی اوقات فراغت، با ایده‌های جدید به استقبال کودکان و نوجوانان زنجانی می‌رود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال با حداقل ۱۲ هزار تومان می‌توانند علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب از فعالیت رایگان کتاب محور مانند روخوانی کتاب - قصه گویی - بحث کتاب - معرفی مفاخر و سرزمین- قرآن و حدیث و ... استفاده کنند.
 
او افزود: با افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت مخاطبان می‌توانند از کارگاه‌های تخصصی نظیر مهارت‌های مثبت، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، موسیقی، سفالگری، کاردستی، نجوم، رباتیک، نمایش و تئاتر، شعر و داستان نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی، عکاسی، کارگاه خلاقیت، مهندسی خلاقیت، محاسبات ذهنی، گام به گام اندیشه نیز بهره‌مند شوند.

نوری با اشاره به اینکه اجرای کارگاه‌های مجازی برای گروه‌های ارشد (نوجوان- جوان - بزرگسال) و اعضای انجمن‌های قصه گویی، ادبی، عکاسی، سرود، نمایش، نجوم در فضای مجازی نیز برگزار میشود به خانواده‌ها توصیه کرد، مانند گذشته با ورود به نشانی kpf.ir در این کلاس‌ها ثبت نام کنند.
 
او ادامه داد: لازم به ذکر است که این سایت در دسترس کلیه فارسی زبانان سراسر جهان قرار دارد که از خدمات کانون بهره‌مند هستند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.