معاون پارلمانی رئیس جمهور مطرح کرد؛

نقش شورای عالی استان‌ها در توسعه متوازن و‌ متناسب کشور

امیری گفت: شورا‌ها در سلسه مراتب در توسعه متناسب و متوازن کشور می‌توانند نقش موثری داشته باشند، زیرا شناخت آن‌ها از مناطق بسیار دقیق است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور که مهمان سی و سومین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها بود در جمع خبرنگاران با تاکید بر این نکته که جلسه امروز جلسه خوبی بود گفت: اعضای شورای عالی استان‌ها مطالبی را مطرح کردند و باید گفت بخشی از مسائل که مربوط به قانون گذاری و‌معاونت ما بود اعلام کردیم معاونت ما این آمادگی را دارد در مسیر حل مشکلات و قانون گذاری کمک کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: شورا‌ها در سلسه مراتب در توسعه متناسب و متوازن کشور می‌توانند نقش موثری داشته باشند، زیرا شناخت آن‌ها از مناطق بسیار دقیق است و این شناخت می‌تواند زمینه توسعه صنعت، گردشگری باشد.

امیری با تاکید بر این نکته که نهاد شورا‌ها برآمده از رای مردم است ادامه داد: برای حل مشکلات شهر‌ها من خدمت اعضای شورای عالی استان‌ها عرض کردم معاونت ما در مسیر رفع تنگنا‌ها آماده کار و خدمت و تعامل است.

او در پاسخ به این سوال که آیا درخواست اعضای شورای عالی استان ها برای بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ قانونی است بیان کرد:نماینده دولت در مجلس شورای اسلامی همیشه سازمان برنامه بودجه است و مطلبی که دوستان گفتند اعلام کردیم موضوع را با نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) مطرح می‌کنم تا خواسته آن‌ها نیز ترتیب اثر داده شود.

بیشتر بخوانید

رد لایحه مدیریت یکپارچه در مجلس با دخالت دولت

اصلاح قوانین شورا با نیت کاهش اختیارات آنهاست

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار