قلع و قمع ۲۵ ساخت و ساز غیرمجاز در روستای اسپیران

 مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز از قلع و قمع ۲۵ مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای اسپیران از توابع شهرستان تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، افشانی  مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز در حاشیه قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز گفت: ۲۵ مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان تبریز واقع در منطقه اسپیران، در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی، قلع و قمع شد.

او در این خصوص افزود: در این راستا، ۵۰ هزار مترمربع از اراضی ملی آزاد شده و به چرخه کشاورزی عودت داده شد.

او با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا و تصرف در اراضی ملی می‌کنند از خلع ید و قلع و قمع ۳۵ مورد دیگر از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در منطقه خسروشاه و ۲۳ مورد در منطقه باسمنج از توابع شهرستان تبریز خبر داد گفت: با اجرای احکام قضایی و قلمع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این مناطق، ۱۵ هکتار از اراضی ملی آزاد و به اراضی کشاورزی اضافه شد.

 افشانی افزود: با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی به صورت قاطع برخورد کرده و کم‌ترین اغماضی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
صمد
۱۶:۴۵ ۱۹ تير ۱۳۹۹
اگر راست می گویند چرا از بین هزاران ویلای ساخته شده در متطقه اسپیران فقط خانه باغ های چند نفر از افراد ضعیف را تخریب کرده اند و سوال اساسی اینست که ویلاهای دیگر چرا تخریب نشده اند هیچکدام از ویلاهای ساخته شده شرایط اخد محوز را ندارند و حال چگونه مجوز گرفته اند ؟