معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: بیش از ۵۷میلیارد ریال تخلف در هفته منتهی به شانزدهم تیرماه ۹۹ شناسایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  بیگلری؛ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان کرمانشاه از شناسایی ۵۷میلیارد و ۰۴۵ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۷۶۵ ریال تخلف در هفته منتهی به شانزدهم تیرماه ۹۹ خبر داد و گفت: ۱۰۷۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی مشاوران املاک، فروشندگان لوازم‌خانگی، لاستیک‌فروش‌ها و تعمیرگاه‌ها و مراکز خدماتی انجام شده است.

او گفت: برای ۲۳۰ واحد متخلف پرونده تشکیل شده است، آنان را به‌منظور ادای توضیحات و صدور احکام لازم به تعزیرات حکومتی، معرفی کرده‌اند.

بیگلری افزود: بازرسان ۱۳۸ گزارش مردمی در خصوص تخلفات اقتصادی را دریافت و همه این گزارش‌ها را موردبررسی و اقدام قرار داده‌اند.

او در پایان از مردم شریف استان درخواست نمود مانند همیشه در کنار بازرسان؛ به رصد بازار پرداخته، ضمن رعایت موارد لازم هنگام خرید، تخلفات احتمالی را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.

بیگلری برچسب قیمت، نوسان قیمت در عرضه کالا‌های مشابه، وجود لیبل‌های مربوط به استاندارد، تاریخ تولید و تاریخ انقضا، دقت لازم در انطباق وزن ممهور بر روی کالا‌ها با وزن واقعی، کیفیت و سایر موارد را ازجمله نمونه‌هایی دانست که می‌بایستی خریداران و مصرف‌کنندگان، به آن‌ها توجه لازم را داشته باشند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.