سرمربی شاهین بوشهر:

شیوه‌نامه‌های ادامه لیگ برتر باید سنجیده‌تر نوشته می‌شد

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: فوتبال ایران تحت تاثیر ویروس کروناست و اگر شیوه‌نامه‌ها سنجیده‌تر نوشته می‌شد، الان وضعیت این طور نبود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد کریمیان سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر درباره دیدار حساس مقابل ذوب آهن بیان کرد: بازی سختی داریم و تیم خوب ذوب آهن با حضور آقای بوناچیچ متحول شده است. تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدواریم با یک بازی خوب، سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد: سه امتیاز این بازی می‌تواند به ما خیلی کمک کند، زیرا ذوب آهن اختلاف امتیازی کمی با ما دارد و برد در این بازی باعث می‌شود که به حریفان رودررو نزدیک شویم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: ما از ذوب آهن شناخت داریم و به نظرم این تیم از روی اتفاق از پیکان چهار گل خورد. ما روی نقطه ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم. من خودم سه سال شاگرد آقای بوناچیچ بودم و تفکرات او را می‌دانم.

کریمیان درباره غایبان تیمش نیز گفت: بازیکن محروم فقط صارمی است که چهار کارته است، مصدوم هم داریم و هنوز مالکی به تمرینات ما اضافه نشده است و شعبانلو را هم نداریم.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به وضعیت این روز‌های فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران تحت تاثیر ویروس کروناست و شاید اگر در آغاز شیوه‌نامه‌ها سنجیده‌تر نوشته می‌شد، الان وضعیت این طور نبود. این که یک هفته یک تیم بگوید بازی می‌کنم و دیگری بگوید بازی نمی‌کنم ظلم به تیم‌های انتهای جدول است که قرار است باهم بازی کنند و نتایج همزمان برایشان تاثیرگذار است.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: این که تیمی چند هفته بعد بازی عقب افتاده را برگزار کند، مناسب نیست. ما در برهه‌ای از زمان دروازه‌بان خارجی‌مان را نداشتیم، دیگری هم شرایط جسمانی مطلوبی نداشت و ما یک دروازه‌بان سوم داشتیم؛ با این شرایط باید وارد مسابقات می‌شدیم، اما به این مسائل فکر نشده بود. فقط می‌خواستیم که لیگ را برگزار کنیم که برگزار کرده باشیم.

کریمیان عنوان کرد: از زمانی که قرار شد بازی‌ها برگزار شود تمرینات را جدی برگزار کردیم. اکنون هم سرسختانه به‌دنبال برگزاری بازی در شرایط تساوی و عادلانه هستیم و امیدواریم که در آینده بدون مشکل بازی‌ها را برگزار کنیم.

بوشهر آماده میزبانی بازی فرداست

اما دیشب جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مصاحبه‌ای ضمن اشاره به شرایط نامناسب بوشهر از نظر ابتلا به ویروس کرونا، سفر اعضای تیم فوتبال ذوب آهن به این شهر را با خطر زیاد عنوان کرد.

او به بودن یک عضو کرونایی در اردوی شاهین اشاره کرد و گفت که، چون رقابت‌های استانی در بوشهر تعطیل شده، رقابت‌های لیگ برتر نیز نباید در این شهر برگزار شود و باید یک شهر بی خطر منتقل شود.

مدیر رسانه‌ای باشگاه شاهین شهرداری بوشهر سپس در گفت‌وگو با ورزش سه، توضیح داد که تصمیم هیات فوتبال بوشهر در خصوص لغو مسابقات در مورد مسابقات و لیگ‌های استانی است و به لیگ برتر مربوط نمی‌شود. موضوع لغو مسابقات لیگ‌برتر در اختیار سازمان لیگ، فدراسیون پزشکی-ورزشی و ستاد ملی کرونا است و مسئولان مربوط برای این رقابت‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند.

عبدالرضا کللی افزود: چون تیم‌های رده‌های مختلف استان بوشهر به علت مشکلات مالی قادر به اجرای دقیق شیوه‌نامه‌ها نیستند، هیات فوتبال تصمیم گرفت که هفته‌های پایانی مسابقات در زمان بهتری برگزار و یا لغو شود. تیم‌های لیگ برتری استان یعنی شاهین شهرداری و پارس‌جنوبی تاکنون ضوابط را به خوبی رعایت کرده‌اند و تیم شاهین شهرداری بوشهر ۳ بار تست کرونا را انجام داده و فقط یک بازیکن مثبت بوده که در دو  بازی اخیر نیز حضور نداشته و همچنین ورزشگاه‌های این تیم‌ها نیز با اجرای ضوابط بهداشتی آماده میزبانی از مسابقات هستند.

صدای هواداران فردا قوت قلب شاهینی‌ها می‌شود

باتوجه به مجوز سازمان لیگ و پیگیری‌های روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، صدای هواداران در بازی روز جمعه سفیدپوشان بوشهری و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه شهید مهدوی پخش خواهد شد.

فایل‌های صوتی آماده شده و بر اساس نامه سازمان لیگ با توجه به اینکه پخش ممتد صدای هواداران در طول ۹۰ دقیقه ممنوع است، در هر نیمه در سه زمان ۳ دقیقه‌ای و در مجموع ۱۸ دقیقه صدای هواداران پخش خواهد شد. همچنین در زمان به ثمر رسیدن گل نیز پخش ۲ دقیقه‌ای فایل صوتی تشویق هواداران مجاز خواهد بود.

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم شاهین شهرداری بوشهر فردا (جمعه ۲۰ تیر) از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر میزبان ذوب آهن خواهدبود.

شاهین با ۱۷ امتیاز در رده پایانی جدول لیگ برتر است و ذوب آهن با ۲۲ امتیاز در جایگاه یازدهم است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.