کرونا بازار آمل را به تعطیلی کشاند

بازار آمل به علت شیوع کرونا در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز شهرستان آمل جلسه ستاد کرونا امروز پنجشنبه ۱۹ تیرماه با حضور استاندار مازندران در این شهرستان برگزار شد،گفت: با پیشنهاد اتاق اصناف آمل و روسای اتحادیه‌های حاضر در این اجلاس مقرر گردید بازار آمل در روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۱ و ۲۲ تیرماه به دلیل شرایط خاص و قرمز این شهرستان بصورت داوطلبانه تعطیل گردد.

او افزود: البته در  این دو روز واحد‌های صنفی عرضه کننده مایحتاج عمومی از قبیل خبازی ها، قصابی ها، خواروبار و لبنیات، مراکز توزیع گوشت مرغ و میوه فروشی ها در این شهرستان فعال می‌باشند.

بیشتر بخوانید:

قوانلو با بیان اینکه کلیه تالار‌های پذیرایی، قهوه خانه ها، چایخانه‌ها و کافه‌ها نیز پس از این دو روز تا اطلاع بعدی مجاز به فعالیت نیستند، گفت: برگزاری تمامی مجالس در این شهرستان که مرتبط با حوزه فعالیتی اصناف می‌باشد ممنوع اعلام می‌گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و دستکش از سوی متصدیان صنفی افزود: بازرسان این سازمان به صورت دائم در شهرستان‌ها در حال فعالیت بوده و با هرگونه عدم رعایت مسائل بهداشتی و عدم رعایت قوانین نظام صنفی برخورد قانونی خواهند داشت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام مازندران یه روزایی وضعیت کرونا زرد و جاهایی سفید بود خدا از این مسافران نگذره که با هجوم به این استان وضعیت و قرمز کردن مسافرا شما رو به جون بچه ها تون پدر و مادراتون نیاین مازندران.