هندزفری‌های بی‌سیم جدید سامسونگ به زودی معرفی می‌شوند

مدارک FCC هندزفری‌های بی‌سیم سامسونگ به نام Galaxy Buds صادر شدند و این هندزفری‌ها به زودی معرفی خواهند شد.

هندزفری‌های بی‌سیم جدید سامسونگ به زودی معرفی می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تابستان پر از برنامه‌های مختلف شده است و بالا و پایین‌های زیادی دارد. مردم در تلاش هستند تا از مبتلا شدن به ویروس کرونا جلوگیری کنند، اما از تعطیلات تابستانی خود به بهترین نحو استفاده کنند. شرکت‌های فناوری در حال آماده‌سازی برنامه‌های خود هستند تا محصولات پاییزی خود را به موقع معرفی کنند. در این میان اما، سامسونگ برنامه‌ای دیگر دارد.


بیشتر بخوانید


سامسونگ برنامه دارد تا ماه بعد محصولات جدید خودش را به صورت رسمی معرفی کند. از برنامه عادی تابستان سامسونگ می‌توان حدس زد که این شرکت، همین روزها، Galaxy Note جدید، تاشوی هوشمند خود، Galaxy Fold 2 و Galaxy Watch 3 را معرفی کند و به نظر می‌رسد یک خانواده جدید از سامسونگ را خواهیم دید.

یکی از محصولات جدید این شرکت که قرار است به این خانواده بزرگ تابستانی بپیوندد، هندزفری‌های بی‌سیم سامسونگ، Galaxy Buds است. این ایرباد‌های جدید که قرار است با نام Galaxy Buds Live معرفی شوند، احتمالا، شماره مدل SM-R180 را خواهند داشت. این شماره مدلی از محصول سامسونگ است که در فهرست اخیر FCC دیده شده است. نام مدل قبلی هندزفری‌های بی‌سیم سامسونگ، +Galaxy Buds بود که با شماره مدل SM-R175 عرضه شده بودند.

هندزفری‌های بی‌سیم جدید سامسونگ به زودی معرفی می‌شوند

بر اساس گزارش SamMobile، فهرست منتشر شده توسط FCC نشانگر این است که Galaxy Buds سامسونگ به رونمایی نزدیک هستند. پیش از این، شایعه شده بود که این هندزفری‌ها قرار است قبل از Galaxy Note 20 معرفی شوند و این مدارک نشان می‌دهند که این اتفاق محتمل است. اطلاعات زیادی درباره ایردباد‌های جدید سامسونگ وجود ندارد، ولی گفته می‌شود این هندزفری‌ها طراحی لوبیایی‌شکل خواهند داشت و شبیه به نسل‌های قبلی Galaxy Buds نیستند. طراحی کامپکت آن‌ها منجر به عمر کمتر باتری آن‌ها خواهد شد، اما در نظر داشته باشید که +Galaxy Buds از لحاظ شارژدهی بسیار عالی بودند و می‌توانستند ۶ تا ۷ ساعت به صورت مداوم کار کنند.

از لحاظ قیمت، انتظار می‌رود Galxy Buds Live از +Galaxy Buds ارزان‌تر باشند و با این وجود، قیمتی بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ دلار را می‌توان از آن انتظار داشت. به نظر می‌رسد اواخر ماه اوت، زمانی باشد که همه کاربران سامسونگ وسایل خود را نو کرده باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.