تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

این روز‌ها اخبار مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان باشگاه‌های فوتبال اروپا از جذابیت خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به پایان فصل رقابت‌های فوتبال اروپا، سران باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود برای فصل آینده هستند و به همین دلیل بازار اخبار مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌های فوتبال قاره سبز این روز‌ها داغ است.

سایت «گل» در گزارشی جدیدترین اخبار نقل و انتقالات را گردآوری کرده است، که در زیر به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

رئال مادرید به دنبال "کانته "

به نوشته اکسپرس اسپرت، تیم فوتبال رئال مادرید تمایل دارد "اینگوله کانته" هافبک فرانسوی چلسی انگلیس را به خدمت بگیرد.

آبی‌پوشان لندنی تصمیم دارند تابستان امسال چند بازیکن را بفروشند تا بتوانند "کای هاورتز" ستاره بایرلورکوزن را به خدمت بگیرند. کانته یکی از بازیکنانی است که چلسی مایل است او را بفروشد.

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مدیر برنامه‌های "کای هاورتز" به سران باشگاه لورکوزن اطلاع داده است که اگر طی هفته‌های آینده پیشنهاد مهمی به دست او برسد این بازیکن بایر لورکوزن را ترک خواهد کرد، مسئولان چلسی با مدیر برنامه‌های هاورتز تماس هایی داشته اند.

پیشنهاد رم برای خرید "اسمالینگ"

باشگاه آاس  رم ایتالیا  پیشنهاد خود را برای جذب "کریس اسمالینگ" مدافع منچستریونایتد به این تیم ارائه کرده است.

این تیم مایل است مدافع ملی پوش یونایتد‌ها را به مدت یک فصل به طور قرضی به خدمت بگیرد و تابستان ۲۰۲۱ با ۱۵ میلیون یورو قرارداد او را قطعی کند.

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

"اوزیل" به آمریکا یا ترکیه می‌رود

به نوشته نشریه سان، "مسوت اوزیل" ستاره آلمانی باشگاه آرسنال برای آینده خود برنامه ریزی کرده است. او گفته است همچنان مایل است آخرین سال قرارداد خود را نیز در جمع توپچی‌ها سپری کند و پس از آن فقط به پیشنهاد‌های تیم‌های آمریکایی یا ترکیه‌ای توجه خواهد کرد. قرارداد اوزیل با آرسنال ژوئن سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد.

تمایل "دروسی" برای بازگشت به آرژانتین

"دنیله دروسی" ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا گفته است می‌خواهد به آرژانتین برگردد تا مربیگری تیم بوکاجونیورز را برعهده بگیرد.
دروسی فوتبال خود را در بوکا به پایان رسید رساند، اما به دلیل مشکلات خانوادگی فقط چهارماه در آنجا بازی کرد.

دمبله جایگزین سانچو در منچستریونایتد

"جیدون سانچو" ستاره انگلیسی دورتموند هدف اصلی باشگاه منچستر یونایتد است و باشگاه آلمانی برای فروش او۱۲۰ میلیون یورو درخواست کرده است. تیم‌های لیورپول چلسی و رئال مادرید هم از مشتریان این بازیکن ملی پوش انگلیس هستند.

به نوشته آتلتیک، چنانچه سران یونایتد با مبلغ درخواستی دورتموند موافقت نکنند، این تیم به سراغ "عثمان دمبله" هافبک فرانسوی بارسلونا خواهد رفت. این بازیکن از ماه نوامبر به دلیل مصدومیت برای بارسا بازی نکرده و ممکن است با ۵۰ میلیون یورو دردسترس باشد.

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آغاز مذاکرات یونایتد‌ها با پوگبا
باشگاه منچستر یونایتد مذاکرات خود را با "رایو مینولا" مدیر برنامه‌های پل پوگبا جهت تمدید قرارداد این بازیکن فرانسوی آغاز کرده است. او منتظر اولین پیشنهاد است، اما هنوز توافقی صورت نگرفته است. قرارداد پوگبا با منچستریونایتد فصل آینده به پایان می‌رسد.

رئال همچنان در پی کیلیان امباپه

باشگاه  رئال مادرید در حال آماده سازی پیشنهادی برای جذب کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن و "ادواردو کاماوینگا" ستاره "رن" برای فصل آینده است.

رئال به این ۲ بازیکن گفته است قرارداد‌های خود را با باشگاه هایشان تمدید نکنند تا آن‌ها را سال ۲۰۲۱ به سانتیاگو برنابئو بیاورد.

علاوه بر این، به نوشته تلگراف هلند، باشگاه رئال مادرید از خرید "فن دی بیک" هافبک تیم آژاکس آمستردام منصرف شده و به دنبال گزینه‌های دیگری است.

مذاکره یووه با مهاجم آرسنال

به گزارش کالچو مرکاتو باشگاه یوونتوس با مدیر برنامه‌های "الکساندر لاکازت" مهاجم آرسنال بابت جذب این بازیکن در فصل تابستان مذاکره کرده است.

یووه چنانچه نتواند او را به خدمت بگیرد "ارکادیوس میلیک" مهاجم ناپولی را به خدمت خواهد گرفت.

تلاش اینتر برای جذب ۲ بازیکن چلسی

باشگاه اینترمیلان با مربیگری آنتونیو کونته قصد دارد با پیشنهادی ۱۹ میلیون پوندی "امرسون پالمیری" مدافع چلسی را به خدمت بگیرد، امرسون از ۲۲ ژانویه به بعد هرگز در ترکیب ثابت چلسی به میدان نرفته است.

ضمن آنکه باشگاه اینتر خواهان جذب "اولیویه ژیرو" مهاجم فرانسوی چلسی نیز است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار