هم افزایی شهرداری و سازمان امور مالیاتی؛ ضامن درآمد پایدار در مدیریت شهری

شهردار حمیدیا گفت: تعامل سازنده بین شهرداری‌ها و سازمان امور مالیاتی ضامن درآمد پایدار در مدیریت توسعه شهری است.

دیدار شهردار حمیدیا با مدیرکل امورمالیاتی استان یزدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، امیر شاکری شهردار حمیدیا در دیدار با مدیرکل امورمالیاتی استان یزد ضمن تبریک هفته مالیات، گفت: بخشی از اعتبارات شهرداری‌ها از سوی اداره امور مالیاتی و در قالب مالیات بر ارزش افزوده تامین می‌شود، که این موضوع تسریع در تکمیل و بهره برداری به موقع پروژه‌های عمرانی را به دنبال دارد.

او افزود: برنامه ریزی درست و مدیریت بهینه در صرف هزینه کرد اعتبارات مذکور می‌تواند در پیشبرد پروژه‌های عمرانی و توسعه و آبادانی شهر‌ها موثر باشد.

شاکری ادامه داد: از این به بعد می‌بایست در پروژه‌های شهرداری که اعتبارات آن از عوارض وصول شده از محل مالیات بر ارزش افزوده تامین می‌شود، اطلاع رسانی درستی در خصوص میزان اعتبار و محل تامین اعتبار پروژه در لوح مشخصه و تابلو معرفی آن انجام شود.

منوچهر اسدی مدیر کل امور مالیاتی استان یزد نیز در این دیدار به ضرورت اعتلای فرهنگ مالیاتی در جامعه اشاره کرد و گفت: نقش مالیات در توسعه اقتصاد کشور و فراهم نمودن زیرساخت‌های شهری بسیار مهم است و در این بین شهرداری‌ها با اطلاع رسانی و تشویق شهروندان به پرداخت به موقع مالیات، می‌توانند در مسیر ارتقاء فرهنگ مالیاتی نقش تعیین کننده‌ای داشته باشند.

او در ادامه تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌ها با مدیریت درست از اعتباری که به عنوان مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها ابلاغ می‌شود، در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه شهر‌ها استفاده نمایند.

در پایان این دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرحمیدیا با اهدا لوح از تلاش‌های مدیرکل و مجموعه امور مالیاتی استان تقدیر نمودند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار