برایان هوک: ایران با عدم مذاکره فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهد

برایان هوک، نماینده دولت ویژه آمریکا در امور ایران با تکرار ادعا‌های خود علیه ایران مدعی شد ایران با خودداری از مذاکره با آمریکا فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المانیتور، برایان هوک، نماینده دولت ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه با این پایگاه خبری بار دیگر با تکرار ادعا‌های همیشگی خود علیه ایران مدعی شد ایران با امتناع از گفت‌وگوی مستقیم با ایالات متحده فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهد.

برایان هوک مدعی شد امیدوار است چشم‌انداز خوبی درباره تبادل زندانی با ایران و سایر موضوعات وجود داشته باشد.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی شد: «علی‌رغم پیشنهادات مکرر برای گفتگو‌های مستقیم، ایران پای میز مذاکره نیامده است. من پیشنهاد گفت‌وگوی کنسولی با رژیم را مطرح کردم. در صورتی که مذاکرات انجام می‌شد ایران می‌توانست پیشنهاد ترامپ درباره توافق بزرگتر را مورد بررسی قرار دهد.»

برایان هوک گفت: «این چیزی است که رئیس‌جمهور دوست دارد شاهد آن باشد. او چندین سال در دیپلماسی را باز گذاشت. این نمونه دیگری از فرصت‌سوزی‌های رژیم ایران برای پیشرفت است. رئیس‌جمهور (ترامپ) دوست دارد شاهد حصول یک توافق بهتر باشد و این چیزی است که در بیانیه‌هایش بعد از آزادی مایکل وایت مطرح کرده است.»

نماینده دولت آمریکا در امور ایران مدعی شد: «آمریکا عجله‌ای برای مذاکره ندارد. راهبرد ما علیه ایران کارساز بوده است. در توافق هسته‌ای جدید با ایران حقی برای غنی‌سازی در نظر گرفته نخواهد شد. بدون وجود حق غنی‌سازی راهی برای دستیابی به سلاح هسته‌ای وجود نخواهد داشت.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
به قرآن همه اش فرصت است. مسئولین نباید ذره ای از موضع کنونی کوتاه بیایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
اقای روحانی هفت سال تنها پشت میز مذاکره نشسته و منتظر امریکا است
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۰۷:۳۱ ۲۰ تير ۱۳۹۹
خدا را سپاسگذاریم که دشمنان ما و همراه هایشان ابله اند .
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست .
ارزخود میبری و زحمت ما میداری
حافظ
آخرین اخبار