کشف وصیت نامه شهردار سئول: از همگان پوزش می‌طلبم

مقامات کره جنوبی از کشف وصیت نامه شهردار سئول خبر دادند که جسد وی شب گذشته پیدا شده بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه آر تی، مقامات کره جنوبی از کشف وصیت نامه شهردار سئول خبر دادند که شب گذشته جسد وی پیدا شده بود.

در نامه‌ای که شهردار سئول از خود بجای گذاشته، نوشته شده است: «از همگان پوزش می‌طلبم و از تمام کسانی که در طول زندگی با من بودند، تشکر می‌کنم. من پیوسته نسبت به خانواده ام احساس گناه می‌کنم که نتوانسته ام به آن‌ها چیزی به جز درد و رنج بدهم. جسد مرا بسوزانید و خاکستر آن را بر روی قبر پدرم و مادرم بپاشید. از همگان خداحافظی می‌کنم.»

طبق اعلام خبرگزاری کره جنوبی، این نامه را که شهردار سئول پیش از مرگش نوشته، تحویل طرف‌های ذی ربط که در حال انجام تحقیقات در خصوص مرگ او هستند، داده شده است.

تیم تحقیقات پلیس پس از گزارش دختر وی به پلیس، جسد شهردار سئول را ساعاتی بعد در تپه‌های جنگلی در شمال سئول پیدا کرد.

مقامات سئول گفته اند او روز پنجشنبه قرار‌های برنامه ریزی شده خود را لغو کرد و بدون اعلام هیچ دلیلی، به سرکار نیامد. مقامات سئول گفته اند این وصیت نامه او را در محل اقامتگاهش پیدا کرده اند.

در حال حاضر و طبق شواهد کنونی به نظر می‌رسد او خودکشی کرده باشد؛ هر چند پلیس در حال انجام تحقیقات برای کشف علت دقیق این مرگ است.

طبق اعلام منابع امنیتی، هیچ نشانه‌ای بر روی جسد وی پیدا نشده که نشانگر به قتل رسیدن شهردار سئول باشد.

طبق اعلام خبرگزاری کره جنوبی، شهردار سئول با پرونده‌ای در خصوص آزار و اذیت جنسی منشی سابق خود روبرو بود؛ بطوریکه منشی سابق او روز چهارشنبه شکایتی رسمی به پلیس در این خصوص ارائه داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
برعكسش اينجا رخ داد ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
اینام تا تقی به توقی می خوره خودشون می کشن
آخرین اخبار