افزایش ابر و مه صبحگاهی برای بوشهر پیش‌بینی شد

هواشناسی بوشهر برای روزهای آینده افزایش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در بیشتر ساعات امروز و روز‌های آینده، وزش ملایم باد، غبار محلی، افزایش رطوبت و شرجی هوا و در ابتدای صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان خواهد بود.

هادی سالاری افزود: همچنین از امروز تا اواسط هفته پیش رو در برخی ساعات بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده می‌شود و گاهی وقوع ناپایداری‌های موقت جوی در برخی از ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

او  ادامه داد: تا پیش از ظهر فردا آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط افزایش ابر و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: جهت وزش باد در این مدت متغیر، بیشتر جنوب غربی تا شمال غربی گاهی شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلو متر در ساعت گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و  ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

سالاری افزود: در شبانه روز گذشته اهرم و برازجان با ۴۷ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرها بوده‌اند و به جز دیر و گناوه که در گرم‌ترین ساعت‌ها دمای  ۳۸ درجه داشته‌اند، هشت ایستگاه‌ هواشناسی دیگر دمای  ۴۱ تا ۴۶ درجه سلسیوس را ثبت کرده‌اند.

او گفت: فردا در بندر بوشهر مد اول دریا ساعت ۰۱:۰۸، زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۳۱ بامداد، مد دوم دریا ساعت ۱۱:۴۸ و جزردوم دریا ساعت ۱۹:۲۷ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.