الهامی: کسب ۳ امتیاز بازی برای ما و استقلال مهم است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت تیمش قبل از بازی با استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از  بازی تیمش برابر تیم استقلال اظهار کرد: امیدوارم ویروس کرونا هر چه زودتر ریشه کن شود تا مردم بتوانند نفس راحتی بکشند. روز‌های سختی را پشت سرمی گذاریم و ان شاالله بتوانیم هر چه زودتر از این مرحله عبور کنیم. استقلال تیم توانمند و قابل احترامی است. شرایط این بازی به صورتی است که  برای هر ۲ تیم کسب ۳ امتیاز  اهمیت دارد. به طور حتم بازی سختی برای هر ۲ تیم خواهد بود و هر تیمی که از لحاظ تمرکز و روحی و روانی بهتر باشد در این بازی پیروز می‌شود.  

او ادامه داد: با شرایطی که تیم ما دارد در ابتدا به دنبال ارائه بازی با کیفیت هستیم و بعد از آن قصد داریم با دست پر به تبریز بازگردیم تا دل هواداران خود را شاد کنیم. به هر حال  بازیکنان ما در بازی گذشته شرایط خوبی داشتند و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و ان شاالله بتوانیم بازی  روان خود را برابر استقلال هم  ارائه بدهیم تا ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.  

الهامی  گفت: استقلال یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال است. همچنین هر ۲ تیم در این بازی چند بازیکن را ندارند و اسامی افرادی که در تیم ما حضور ندارند را نمی‌گویم، اما تیم ما برای بازی فردا آماده است. ما برای مجموعه استقلال احترام خاصی قائل هستیم و کادر فنی بسیار خوبی دارد. امیدوارم در ابتدا هواداران در خانه  یک بازی تماشاگرپسند از ۲ تیم  مشاهده کنند و این بازی توام با امتیاز برای ما باشد تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۸:۲۵ ۲۰ تير ۱۳۹۹
سلام
خدا کند جانی گرفته نشود تا جامی داده شود