فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام :

نیروی انتظامی مجموعه انقلابی و مقتدر است

سردار شاکرمی گفت: نیروی انتظامی امروز بحمدلله مجموعه‌ای انقلابی و مقتدر است و رشد کیفی ناجا را در انجام مأموریت‌های متعدد این مجموعه مردمی بوضوح می‌توان مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: اختلافات ملکی که اخیرا مابین دو طایفه در شهرستان دهلران رخ داده نباید زمینه‌ای برای ایجاد آشوب و فتنه انگیزی توسط عده‌ای افراد سود جو شود.

او از زحمات مجموعه نیروی انتظامی شهرستان و دستگاه قضا در مدیریت موضوع بصورت ویژه تشکر کرد و افزود: سپاه پاسداران، پشتیبان عوامل انتظامی در برقراری نظم و امنیت هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بیان کرد: از متنفذین، ریش سفیدان و بزرگان سران همه طوایف در شهرستان خوش سابقه دهلران درخواست میکنیم که برای خاتمه دادن به موضوع ورود پیدا کرده تا زمینه سوءاستفاده معاندان بوجود نیاید.

او با بیان اینکه شیاطین عالم گرد هم آمده اند تا نگذارند ایران اسلامی رنگ آرامش به خود ببیند، اظهار کرد: نیروی انتظامی ما امروز با اقتدار، رشادت و حضوری مداوم و شبانه روزی با رویکردی مردمی به بهترین شکل به ایفای نقش می‌پردازد، و این مهم موجب ایجاد رضایتمندی در مردم شده است.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه استان در شهرستان دهلران گفت: نیروی انتظامی امروز با بهره گیری از نیروی انسانی مومن، متعهد و کارآمد به دنبال تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا و برقراری امنیت و آرامش مردم ایران است.

سرهنگ مکی ادامه داد: هماهنگی و همدلی ناجا با سپاه و بسیج دستاورد‌ها و برکات زیادی را در راستای تامین امنیت برای نظام و کشور به همراه داشته است.

اوبا بیان اینکه کسانی که بخواهند نظم عمومی جامعه را مختل کنند به شدت برخورد قاطع پلیس را خواهند دید عنوان کرد: بزرگان، شیوخ و متنفذین همواره با هنر خیرخواهانه در صدد برقراری امنیت در جامعه هستند و بر تقویت نقش میانجی‌گری و صلح و سازش توسط آنان و مردم تاکید داریم.

سرهنگ مکی به افرادی که در صدد برهم زدن نظم عمومی و آرامش شهروندان هستند هشدار داد و اعلام کرد: پلیس در جهت تأمین آرامش و نظم عمومی مماشاتی با کسی نداشته و افرادی که قصد اخلال در نظم عمومی داشته باشند را حسب قانون دستگیر و بازداشت خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.